Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sikre jeg mig, at det f.eks. er ægte GUCCI jeg køber?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en kontakt til nogle der siger, at de fungerer som grossister og køber restpartier direkte fra Gucci's fabrikker i Italien. Deres priser virker umiddelbart til at være fornuftige, men hvordan sikre jeg mig det er ægte og, at jeg ikke kan blive sigtet for ulovlig handel med kopivare?

Hvilke forbehold skal jeg tage, for at jeg holder mig på den rigtige siden af loven som forhandler?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 08:21

Mroland:

Jeg har fået en kontakt til nogle der siger, at de fungerer som grossister og køber restpartier direkte fra Gucci's fabrikker i Italien.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12892
Skrevet kl. 08:29

Mroland:

Jeg har fået en kontakt til nogle der siger, at de fungerer som grossister og køber restpartier direkte fra Gucci's fabrikker i Italien.

Det  lyder utroligt useriøst hvis det skulle være tilfældet, for mærkevareproducenterne er jo netop ikke interesseret i at devaluere der brand ! Du har ingen mulighed for at sikre dig på nogen som helst måde, Selv store firmaer som Dansk Supermarked der gør alt for at sikre at de mærkevare de sælger ikke er kopier, kommer jævnligt galt afsted. 

Bliver du taget i at importere falske mærkevare kan de økonomisk konsekvenser blive ret så uoverskugelige for dig.

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:52

OKay... Men det er en dansk grossist, så kommer ikke til at importere det selv. Hvis jeg nu får det undersøgt og det viser sig at det er ægte, kan jeg så komme til at galt afsted?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)