Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiejob - Søger Teksforfatter med viden indenfor Fitness

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi søger en skribent, som kan skrive tekster indenfor fitness, bodybuilding samt produkter til disse - herunder forskellige koststilskud.
Fast timeløn.

Det er en fordel, hvis du er fra Aarhus området, men ikke et krav. Der er mulighed for, at arbejde hjemme - eneste krav er, at du leverer.

 

Det er ligemeget om du er folkeskole elev el. lign. Det vigtigste er, at du brænder for det/har viden samt skriver grammatisk korrekt. 

Send gerne en PM. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt. en mail man kunne kontakte jer igennem.

Samt kan du evt. fortælle lidt mere om projektet, er teksterne til en større blog, magasin eller hvordan? :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Har du et nummer jeg kan ringe på, eller en mail jeg kan skrive på?

MVH 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DespoTrend :)

Jeg vil med glæde skrive for jer. Jeg har stor viden indenfor fitness, træning, kost, kosttilskud og fitness produkter.

Udover at jeg styrketræner, ejer jeg også 2 websites, der omhandler fitness-nichen. Det ene site omhandler styrketræningsøvelser, bodybuilding og produkter. Det andet omhandler KUN fitness produkter.

Jeg har også referencer, hvis du vil se dem?

Jeg kan ikke sende dig en PM, så derfor kan du kontakte mig på mail, hvis du er interesseret: anders.toft.braun123@gmail.com

Mvh.

Anders Braun

 

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være muligt, at sende en PM til mig nu.

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

jeg er en frisk pige på 23 år som har stor interesse indenfor sund kost, mad generelt, fitness og faktisk alt det i søger. Jeg er fitness instruktør hos Fitness World hvor jeg underviser. Derudover er jeg fast kunde hos Bulkpowders og Nutramino. Jeg interesserer mig også indenfor fitnesstøj da jeg gerne vil have kvalitet og se godt ud under træningen. 

Ved siden af alt dette læser jeg til sygeplejerske og er bosat i Herning. Jeg har altid elsket at skrive, og har flere gange gået med tanken om, evt at have en brevkasse eller skrive for blade/hjemmesider

Jeg er meget interesseret i at høre mere og i er velkommen til at natten mig hvis min profil fanger jeres opmærksomhed. 

Mail: lykke.rm@gmail.com

Mange hilsner Lykke Madsen

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke muligt at sende en PM til dig.

 

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Toft Braun:

Det er ikke muligt at sende en PM til dig.

Hej Anders,

Vil du prøve nu ?

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en nu :) 

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DespoTrend. 

Jeg skriver angående dit indlæg, hvor du søger skribent.
Det lyder super spændene, og jeg har stor interesse i at få mere at vide!

Selv er jeg en ung fyr på 18 år. Jeg læser på Gymnasiet(STX). Jeg har siden jeg blev konfimeret haft en enorm stor interesse i krop og sundhed, samt fitness og bodybuilding. Jeg træner selv crossfit om sommeren, og bodybuilding om vinteren, og har stor forståelse for hvad der sker med kroppen og musklerne under og efter træning.

Jeg håber at høre fra dig!
-Mathias Wilson 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)