Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Webshop (hjælp)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vil gerne prøve at starte en affliate webshop... Men hvilket system er nemmest at sætte det op i, hvis man ikke kan kode, og kender i nogle gode guides til at komme igang?

Mvh.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan oprette en hjemmeside i Wordpress og installere Woocommerce. Det er relativt simpelt at gå til for en nybegynder.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 20:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jonas:
Du kan oprette en hjemmeside i Wordpress og installere Woocommerce. Det er relativt simpelt at gå til for en nybegynder.

Hvis han ikke rigtig kender noget som helst til det hjælper det nada og en paphat at du slynger et par navne ud

muligt du ved hvad de betyder men han gør ikke

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:54

Wordpress Support:

Jonas:

Hvis han ikke rigtig kender noget som helst til det hjælper det nada og en paphat at du slynger et par navne ud

muligt du ved hvad de betyder men han gør ikke

Der bliver spurgt til hvilke systemer det kan sættes op i, og her svaret Jonas da ganske præcis på dette spørgsmål - Dit svar hjælper da ihvertfald ikke mere.

Prøv evt at læs her trådstarter:

http://ivaekst.dk/blog/tobias-ehlig/start-din-webshop-som-affiliate-side

Havde også brugt Woocommerce, der kan du nemt indstille det til affiliate webshop og skrive links ind på dine "køb nu" knapper.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wordpress Support:

Fordi det er umuligt at Google. Well then, så kan jeg sagtens uddybe det hele for ham. :) Burde jeg nok have gjort i starten..

Wordpress: Det er et CMS (Content Management System) man kan lave almindelige blogs, hjemmesider, foras, webshops og andet i. Det hele afhænger af valget af tema, samt plug-ins til at udvide sidens funktioner. Der er 2 slags. Wordpress.com - Wordpress hosted, og wordpress.org som er self-hosted. Dvs installeret på et webhotel man selv køber sig til.

WooCommerce: Dette er et plug-in der giver din side mulighed for at virke som webshop. Woocommerce downloades her http://www.woothemes.com/woocommerce/, og virker kun på en self-hosted wordpress side. Dette skyldtes at wordpress.com sider ikke tillader plug-in installeringer. De er meget begrænsede.

Der findes en masse guides til at lære Wordpress på nettet. Her har du et link til en masse på Youtube - de er Danske. https://www.youtube.com/playlist?list=PLE1B291B7A6E49A94 

Det jeg vil anbefale dig at gøre, er at købe et domæne og billig webhotel. Dette kan du klare hos UnoEuro, Meebox, One.com osv. Der er mange muligheder, og folk vil med garanti tale for én host, og imod en anden eller andre.

Find en der har 1-click install, så kan du få Wordpress på din side uden egentlig at gøre noget særligt. Så skal du ellers bare lege lidt rundt i det og lære det at kende. Så kan du ellers begynde at bygge din side op, og tage den derfra. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 21:01

Jonas:

Fordi det er umuligt at Google. Well then, så kan jeg sagtens uddybe det hele for ham. :) Burde jeg nok have gjort i starten..

Nej ikke fordi det er umuligt at Google men uden lidt kommentar er dit indlæg nærmest ubrugeligt

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:14

Jeg siger bare tusind tak for den forklaring... :-)

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:16

Tak :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)