Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

slotsferie, kro ophol, hotel, miniferie - nogle tilbud

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gl.Vrå Slot fremstår ganske rigtigt i gammel stil.
Men arkitektonisk skulle det efter sigende være noget fusk.

f.eks. er der vist nok uden byggetillandelse opført et tårn i en anden stil end den oprindelige. Det tårn - så vidt jeg husker sagen - var afgørende, da Nordjyllands amt vurderede at slottet var gået fra at være bevaringsværdigt til ikke at være det.

Min egen oplevelse fra et par kursusophold der byder på problemer med varmeanlægget og en swimmingpool med vand fra den kolde hane.

Vi tager nogle dage til Berlin i år - har bestilt gennem rejsefeber.dk og glæder os.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:33

Jeg havde pure nægtet at betale, og hvis han havde haft nosser til at hive jer i retten have givet ham et modkrav, er ikke helt klar på det praktiske men en dækning af de 3 spildte fridage ville som minimum være på sin plads.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:54

Tak for anbefalingerne om både det gode og det modsatte...

Det er ved at være et gammelt indlæg, og burde vel selv lige have opdateret på sagen...

Jeg fandt et slot i det nordlige jylland, nord for limfjorden, tæt ved Brovst, eller mere korrekt, Kokkedal slot.

Det var det mest romantiske mig og min kæreste har gjort, og da vi begge er meget til den gamle romantiske stil, var det helt fantastisk at sidde og spise ved kaminen og sove i himmelsengen på Christian Rex' værelse ;-)..

Sikkert også derfor min kæreste sagde ja, da jeg gik på knæ og friede til hende, hvilket var hele mit formål med turen !! :-)

Kokkedal slot kan helt sikkert anbefales, det er småt, men stadig enormt, smukke omgivelser og romantiske små rum og en overdådig riddersal... Vi planlægger også at foretage brylluppet på slottet, så vi var ikke skuffede...

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25

Hej Alle

Det er dejligt at se der er gang i Amino - tak for alle henvendelser, selvfølgelig skulle vi ikke have betalt - det lærer man af, jeg vil nu sende den til ankestyrelsen for Hotel & Restauration og se hvad de vurderer.

NB!

Har lige været inde på www.smiley.dk  og hvad tror I der stod  - se citatet fra deres sidste besøg 07/12 - 2007  fra levnedsmiddel kontrollen:

Hygiejne: Behandling af fødevarer: Bødeforlæg 10.000.- kr samt påbud fremsendt. Følgende er

konstateret: Optøning af fødevarer sker ved stuetemperatur og kammuslinger under optøning i

køleskab drypper ned i fersk kød. Der var fødevareaffald ved bagdør, som kan tiltrække skadedyr.

Hygiejne: Rengøring: Det indskærpes, at inventar skal holdes rent og i god stand. Følgende er

konstateret: Et køle- fryseskab var snavset med kødsaft i låger og på hylder.

Virksomhedens egenkontrol: Følgende er kontrolleret uden anmærkninger: Temperaturkontrol,

rengøringskema, modtagerkontrol, skema på skyllevandstemperatur i opvask samt årlig revision

og kontrol. Mangler afvigelseskontrol på ovennævnte.

Virksomhedens egenkontrol: Det indskærpes, at virksomheden skal følge sit egenkontrolprogram.

Følgende er konstateret: Virksomheden havde dokumenteret at rengøringen var iorden, mens køle- og

fryseskab var meget snavset. Godkendelser m.v.: Udleveret blanket om kontrol i virksomheder.

Ophængning af kontrolrapport kontrolleret. Ingen anmærkninger.

Føj for ...

Bedste hilsener

Mugge

Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav har alle ingredienserne til, at du skal få en spændende og et romantisk gourmet weekendophold – ved siden af en gastronomisk og kulinarisk nydelse. Normal er det den kendte restauratør Anders Granhøj fra tv2 "GoMorgenDanmark" der står for maden. Og der findes naturligvis også mange udsøgte vine, der enten kan nydes til middagen eller i vinkælderens tilstødende pejsestue.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:18

Tak for det aniwa.. 

et gammelt indlæg, men vel altid relevant... ;-)..

Jeg endte forresten med at vælge Kokkedal Slot i Nordjylland, og det fortryder jeg ikke.. det er meget hyggeligt, og specielt med oppyntet slot til julen... meget romantisk,... og kæresten sagde også ja til mit frieri :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:40

jeg har et nyt sommerhus fra 2007, som du kan leje...

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:51

Vi er et par som lige har holdt bryllup på gl. slot.

Vi bestilte gastronomi menu til 1800,00 kr. og havde inviteret 12 gæster.

Menuen startede med 4 rejer fra dåse vendt i olie, havde de været frisk pillede kunne det måske havde været gastronomi, en af gæsterne mente vi kunne navn give dem når der ikke var flere.

Næste ret Jordskokkesuppe-den var tykkerer en kolde guleærter.

Næste ret: Røget dyrekølle m. salat ingen dressing - ok men ikke gastronomi.

Næste ret: gratineret jomfruhummerhaler- ok.

Næste ret: Ande confits ravioli - Patstaen var u spiselig ganske enkelt ikke kogt.

Næste ret: Stegt lyssej -ok.

Næste ret: Dansk højrebfilet - Var sej som sålelædder uspislig, man kunne måske suge noget kraft ud af stykket, kartoflerne var sorte og mishandlet i en mikroovn så kun skalden holdt dem sammen.

Næste ret: Rødkit fra sønderhavens gård mejeri - Sønderhavens gård mejeri laver en god ost.

Næste ret: Appelsinkage - Tror de også havde fået den ude fra, for den var ok.

Vinene fejlede heller ikke noget - proppen var taget pænt af

Serveringen var en sød pige lidt urutineret, men hvad skulle hun gøre.

Vi skrev efterfølgende en mail og klagede, vi var for rystet til at gøre da vi betalte dagen efter og chefen var også så flink ikke at spørge om vi var tilfredse, det er nok fast forretnings gang.

Nu skal alle i sagen jo høres så i får også lige deres svar på vores utilfredshed:

Det er da kedeligt at høre at menuen ikke har levet op til
> deres forventninger, Jeg har haft talt med køkkenchefen som
> også selv var på arbejde fredag, om de punkter som de
> nævner og han mener ikke selv at der var nogle
> "fejl" ved menuen.
> Både suppen og raviolien var som vi plejer at lave dem.
> Med hensyn til højrebet har jeg selv smagt det ved flere
> lejligheder og har aldrig oplevet det som sejt, men der kan
> jo være et højreb som måske ikke har været af den samme
> kvalitet som vi plejer at få leveret.
>
> Jeg beklager at de har haft en kedelig oplevelse og håber
> at dette ikke har kastet en mørk skygge over jeres store
> dag.
>
> Med venlig hilsen
> Tommy Svendsen

Jamen så er standarden jo lagt for gastronomi på gl. slot, man kunne jo havde undladt at kalde det gastronomi, man har det lidt sådan at hvis man har købt en farve fjernsyn så er der også farver på skærmen.

Vi fik ikke sorte skygger over vores dag, for det var så ringe at vi ikke har fattet det endnu, men sidder med et stivnet smil og knibber os i armen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 09:33
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)