www.abrella.dk er lige gået i luften. Vi er udelukkende B2Bsalg og hjemmesiden henvender sig decideret til virksomheder der ønsker eksponering i bybilledet.
Formålet er at den skal understøtte samtaler eller interesseret som ser nærmere på den, og derudover formidle vores service og tilbud til nye interesanter.
Vi har brug for jeres input. Helst konkret, så vi kan ændre sideløbende, men alt feedback er velkomment.
En pæn side. Det er lidt synd med den brede hvide margen. Men jeg tror, det skal gøres meget tydeligere allerede på forsiden, hvad I forhandler, her tænker jeg især på teksten. Det er altså ikke alle, der forstår begreber som "utility markedsføring". Skær det ud i papord, hvad I kan - allerede i billedteksten. På flere af siderne har I ikke ret meget tekst ... læs: for lidt tekst. Om teksten: Prøv at skrive lidt klarere og kortere sætninger - og korrektur og SEO pynter jo også. :)
Linkstrukturen er ikke sådan lige at finde rundt i, forstår folk mon, at de skal klikke på logoet for at komme tillbage til forsiden? De blå symboler længere nede troede jeg så var links, det er de ikke, og det forvirrer i hvert fald mig.
Nu er jeg jo tekstnørd, men masser af tekst er ikke altid nødvendig eller ideel. Men plejer at sige, at 250-300 søgemaskineoptimerede er et OK udgangspunkt, hvis man vil arbejde med linkbuilding osv. for at få en god Google-placering, så det er ikke kun læseren, jeg tænkte på her. :)
Der er mange tal for hvor godt jeres produkt er, - men hvor kommer tallene fra?
Trods jeres opsætning og info om jeres sparringspartnere m.v. fremstår hele siden meget sjusket udført. Det bliver heller ikke bedre af, at et firma der skal markedsføre andre ikke selv kender til hvordan (og hvilken) tekst skal placeres på forsiden for at markedsføre egen virksomhed.
Problemerne starter i headeren med logostørrelse, placering og farvevalg, og så bliver man ellers helt søsyg resten af vejen gennem jeres sider. Det handler om at vælge sine ord med omhu, ikke kun for budskabet, men også for grafikken når man som jer har valgt som i har gjort.
Hvis det er mere end et studiejob for jer, - så har i et seriøst problem. Sorry to say.
Jeg ville sætte utroligt stor pris på, hvis du kunne gå mere i detaljer omkring hvilke ting der specifikt kunne optimeres, samt komme med nogle løsningsforslag til hvordan vi kan lave en bedre interaktionsfacede der ikke skaber søsyge.