Hej, Mathias og boligSalg, Med Venlig hilsen, SelvEstate.dk |
Når man vælger at søge på ens by "Kolding" f.eks. Og man klikker sig ind. Så kan jeg her vælge at "Tilpas søgning". Men knappen "Opdater" hedder "Opater"
Hej, Mathias og boligSalg, Med Venlig hilsen, SelvEstate.dk |
Når man vælger at søge på ens by "Kolding" f.eks. Og man klikker sig ind. Så kan jeg her vælge at "Tilpas søgning". Men knappen "Opdater" hedder "Opater" |
Hej, Marc, |
Hvad med en 3 mulighed, hvor en ejendomsmægler laver papir arbejdet. ( Fx Købsaftelen ) Jeg åbner en ejendomsmægler butik i starten af august, og jeg vil gerne tilbyde at lave købsaftaler til jeres kunder, til en rigtig god pris. Kunne dette have jeres interesse? |
Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud
Hej, Boligsalg hvor er din butik? Kan du være sende mig nogle oplysninger i e-mail? Tak. |
Det er noget af et marked, I har bevæget jer ind på. Hvorfor ikke i stedet prøve at teame op med nogle af de store og skabe fornyelsen derfra? F.eks. BoligPortal.dk eller andre. Tror virkelig det her bliver op ad bakke, men held og lykke :-) |
Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder
Hej SelvEstate ApS. Jeg har sendt en mail til jer for nogle dage siden. Har i modtaget min mail? :-) |
Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud
Syntes faktisk den er meget godt skruet sammen :) /L |
Tak :) Vi har vores første bolig sælges af sælger i går gennem SelvEstate gratis selvsalg, det tager kun 23 dage. |