|
Hej, Mathias og boligSalg, Med Venlig hilsen, SelvEstate.dk |
Når man vælger at søge på ens by "Kolding" f.eks. Og man klikker sig ind. Så kan jeg her vælge at "Tilpas søgning". Men knappen "Opdater" hedder "Opater"
Debat
|
Hej, Mathias og boligSalg, Med Venlig hilsen, SelvEstate.dk |
|
Når man vælger at søge på ens by "Kolding" f.eks. Og man klikker sig ind. Så kan jeg her vælge at "Tilpas søgning". Men knappen "Opdater" hedder "Opater" |
|
Hej, Marc, |
|
Hvad med en 3 mulighed, hvor en ejendomsmægler laver papir arbejdet. ( Fx Købsaftelen ) Jeg åbner en ejendomsmægler butik i starten af august, og jeg vil gerne tilbyde at lave købsaftaler til jeres kunder, til en rigtig god pris. Kunne dette have jeres interesse? |
Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud
|
Hej, Boligsalg hvor er din butik? Kan du være sende mig nogle oplysninger i e-mail? Tak. |
Det er noget af et marked, I har bevæget jer ind på. Hvorfor ikke i stedet prøve at teame op med nogle af de store og skabe fornyelsen derfra? F.eks. BoligPortal.dk eller andre. Tror virkelig det her bliver op ad bakke, men held og lykke :-) |
Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw
- iværksætter og stifter af Listen Louder
Hej SelvEstate ApS. Jeg har sendt en mail til jer for nogle dage siden. Har i modtaget min mail? :-) |
Få 3 Gratis Ejendomsmægler Tilbud
|
Syntes faktisk den er meget godt skruet sammen :) /L |
|
Tak :) Vi har vores første bolig sælges af sælger i går gennem SelvEstate gratis selvsalg, det tager kun 23 dage. |