Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskontrakt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt mig med at lave et udkast til en salgskontrakt på mit nyeste produkt.

Dette har jeg gjort for at komme prøve at få det solgt så jeg evt. nemmere kan lokke nogle flere penge ud af min investor til udviklingen.

Er der nogen steder man kan få hjælp til at få kigget en sådan kontrakt igennem for fejl, eller skal man ud og bruge formuer på advokathjælp?

Mvh. Sven Philipsen

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:39

Hej Sven, som jeg husker det har vi tidligere haft med dig og Firma1.com at gøre. Du er velkommen til at ringe for en uforpligtende snak, så kan vi afstemme hvad det er du har brug for og herefter give fast pris-tilbud. Mvh Jon jst@lett.dk 82282032

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Fra Juelsminde
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:21

Hej Sven

Jeg står også og skal bruge sådan en kontrakt.  Brugte du formuer på advokathjælp eller vil du gerne dele ud af skabeloner for sådan en?

Mvh

Karin Vendelbo  

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:56

Hej Karin,

Beklager mit lidt langsomme svar.

Jeg er kommet frem til i min egen situation var det bedst at få en advokat til at læse kontrakten igennem. Det er utroligt svært som "normal" person at vide alt man skal ha med.

Dog havde jeg selv lavet et 7 siders oplæg som dækkede alt muligt jeg kunne komme i tanke om, og dette gjorde jeg fik en god "billig" aftale med en advokat.

Derfor skriv et oplæg først, vil gerne hjælpe dig hvis det er. Ellers find en virksomhednettet der ligner din mest muligt, og så læs deres forretningsbetingelser igennem. Der for du en masse gode ideer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)