BillysBilling returnering af rykker-gebyr
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Hej.
Jeg her i BB en faktura der er påført et rykker gebyr .
Hele fakturaen er betalt, også rykkergebyret .
Vi er dog blevet enige om, at dette (gebyret ) skal refunderes.
Man kan så i BB bare trykke på det røde kryds ud for gebyret, så annullers dette.
Nu står der så: At betale -100
Hvordan registrere jeg en udbetaling af de 100 kr?
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Hej Carsten
Kan forstå du allerede har været dialog med min kollega og fundet frem til en løsning. :)
Du er meget velkommen til at skrive til billys@billysbilling.dk, hvis du støder ind i andre problemer.
Ha' rigtig god dag.
Oliver
Svar
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Kan forstå du allerede har været dialog med min kollega og fundet frem til en løsning. :)
Njaaa... - Det ved jeg ikke. Der var to, den ene er rettet.
Men fejlen er stadig tilgængelig i BB. - Jeg kan altså stadig annullere et rykkergebyr der ER betalt, men kan ingen steder registrere en tilbagebetaling.
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Hej Carsten
Du må meget gerne ring til enten Billy's Billing telefon på 60 24 60 24 eller til mig på 27 57 38 02, så kan jeg hjælpe dig igennem hvordan du gør.
Jeg er også på mailen: Oliver@billysbilling.com
Mvh. Oliver
Svar
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
I kan bare svare på den (de) mails jeg HAR sendt, i dag og i fredags... Så behøver jeg ikke at skrive igen!
Svar
Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Hej Carsten
Jeg kan se at du har fået svar kl. 10:03 i dag. Har du ikke modtaget den mail?
Hvis ikke så får jeg min kollega til at sende den igen.
Mvh. Oliver
Svar
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Jo. Nu har jeg.
Og det virker. Tak.
Svar