Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af butik med alt inden for games,konsoller og tilbehør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at åbne en butik med spil,konsoller og tilbehør da der ikke rigtig er den store konkurence i min hjem by.                                          Min tanke var lidt at lave en butik i stil med dem man ser i storbyerne (Fx. bruuns galleri i århus)

Men jeg er stadig lidt usikker på om efterspørgslen på produkterne er stort nok. Er der nogen som har nogle gode idèr til hvordan jeg kommer vidre fra drømmen til virkelighed.

Eks. hvordan jeg laver en markedsanalyse????

På forhånd tak

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:35

Hej Jette,

Jamen det lyder jo fedt nok i sig selv... jeg synes i hvert fald altid godt om sådan nogle butikker - desværre er det vel næppe nok ;)

Jeg tror virkelig man skal kunne lave en helt unik butik, hvis man skal få folk derhen...
Noget hvor folk får en på opleveren.. :)

Se alle konkurrenterne igennem, både på nettet, de lokale Bog & Idé steder, hvor de sælger computerspil.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:37

Hej Emil 

Ja jeg tror du har ret i at den skal være unik, hvis jeg skal kunne hamle op med de butikker som er på nettet....Med hensyn til konkurrenterne i byen, så er der en kvickly og en bog & ìdè. Kvicklyen har ikke spil til de nyeste konsoller...

Grunden til at jeg egentlig kom på ideen, var fordi jeg skulle ud og købe det nye fifa til gemalen,men den kære bog & idè havde kun haft et par stykker og kunne ikke sige hvornår de fik det igen...Syndes det var lidt træls at jeg ikke få fat i det spil,da der som sagt ikke er andre butikker i byen som forhandler de nye spil så måtte så ty til nettet.

Ikke fordi jeg har noget i mod at e-handel,men hvis man skal bruge et spil til gave eller bare gerne vil have det nu.Så er det sku lidt fustrerendeSad at man skal vente i x antal dage på at de kommer med posten....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)