Jeg er ved at arbejde i at åben en webshop.. og jeg har fået et par filer fra min leverandør med alle varer i, så jeg selv slipper for at laver noget andet end at importere filen (det er jo faktisk meget smart at jeg ikke skal lave noget) Men jeg ved ikke hvad for en shop jeg skal vælge for at jeg kan bruge de filer jeg har fået (skal lige siges at jeg er ikke en haj til programmering)
et udsnit af filen for varegrupper ser ud som denne: "8";"Produkt";"0";"0";"0";"";"" "9";"Underprodukt";"8";"0";"0";"";"" "10";"Underprodukt 0";"8";"0";"0";"";"" "11";"Underprodukt 1";"8";"0";"0";"";"" "12";"Underprodukt 2";"8";"0";"0";"";"" "13";"Underprodukt 3";"8";"0";"0";"";"" "14";"Underprodukt 4";"8";"0";"0";"";"" "15";"Produkt";"0";"0";"0";"";"" "17";"Underprodukt 0";"15";"0";"0";"";"" "18";"Underprodukt 1";"15";"0";"0";"";"" "19";"Underprodukt 2";"15";"0";"0";"";"" "20";"Underprodukt 3";"15";"0";"0";"";"" "21";"Underprodukt 4";"15";"0";"0";"";"" (jeg har lige udskiftet varenavnene med "produkt og underprodukt")
Og et eks på vare filen:
"00194";"6289-020R";"Varenavn";"643";"1069";"5,0";"/billede.jpg";"";"";1;1;"1";"Varenavn 2";" Produkt beskrivelse Produkt beskrivelse Produkt beskrivelse !-Og herefter kommer så en ny vare-!
Det ser jo frygteligt indviklet ud.. men det giver sikkert mening.. jeg har fået at vide fra leverandøren at det er dandomain filer.. men jeg har prøvet en demoshop ved dandomain og den fatter da tilsyneladende intet af det overhovedet.. og tror nu hellerikke min leverandør bruger en shop fra dandomain.. Så er der nogle der kender en shop der kan forstå disse filer?
HVis jeg har dig ville jeg lige tjekke med DanDomain imorgen når du åbner, da systemet virkelig kan mange ting og spiller sammen rigtig godt sammen med eksterne systemer.
Er det en hostet eller en open source løsning du leder efter?
Ja både og.. syntes de feste hosted er ret dyre.. og jeg har forsøgt at installere osc på mit webhotel.. men det funker ikke rigtigt..den melder en masse fejl.. www.w-net.dk