Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af Prestashop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har lavet en 1 click-installation af Prestashop og skal i gang med opsætningen af min webshop. MEN, på mit domæne er pludselig denne "test-shop" lavet af PrestaShop, og kommer i tvivl om hvordan jeg sletter alt det? Der er både varer, billeder, kundeoplysninger osv (rent fiktive selvfølgelig), og er bange for at komme til at ødelægge nogle bagvedliggende koder, som jeg skal bruge senere hen. Hvordan kommer jeg videre med min shop?

Lige et ekstra spørgsmål - hvordan ændrer jeg "fane-teksten"? Den siger lige nu også "test", men skulle selvfølgelig gerne komme til at hedde noget andet.

Håber i kan hjælpe!

Hilsen Henriette

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 10:26

Hej Henriette,

Der ligger nogle guides på Prestashop.com. Du kan ikke rigtig ødelægge noget så længe du kun sletter vare, kategorier, leverandører osv. Hvis du ikke finder dit svar der så finder du det i deres forum.

Hvor henne står der test-shop? Er det i BackOffice eller ude på selve siden?

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 15. Jul 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:30

Hej Rune

Tak for dit svar!

Ja og den guide siger ingenting om den test-shop som ligger på siden når man opretter det, så derfor har jeg svært ved at vide "hvad" og "hvor meget" jeg kan pille ved. Hvordan gør jeg det nemmest? File manager ved min host, FTP eller bare i backoffice? Når jeg prøver at slette varer i backoffice, skriver den "der opstod en fejl ved sletning af vare". 

Der står test ude på selve siden: www.tjarliebox.dk

Selvom jeg har installeret via 1-click, skal jeg så stadig downloade PrestaShop via prestashop.com og installere via denne også?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)