det er jo som John N fremhæver, lige så nødvendigt med kvalitetscheck på amino medlemmer som på alle andre man gør forretning med. Om CVR check ville rette meget op på det tror jeg ikke Jeg synes der er en del herinde, som jeg kender så godt alene gennem deres store deltagelse i debatten og højt niveau, at det alene ville udgøre en væsentlig faktor i kvalitets check - men ellers gælder det jo referencer man selv kan tale med og andet, inden man sætter opgaver ud. Jeg har ikke læst hele tråden, men synes måske stadigt godt Amino kunne ha et rating system for folk der udfører opgaver for freelancer. Der vil stadigt kunne være uretfærdigheder i ratings, men selve viden om, at man når arbejdet var udført kunne få et antal stjerner eller andet - måske lige frem en kort tekst i stedet - med ret til kort svar fra freelanceren - kunne måske godt holde de mest useriøse lidt på sporet I mangel på det, er det enkelt, stil helt samme krav til amino medlemmer - freelancer eller ikke - som til folk fundet gennem telefonbogen - OG se til at ha aftaler og kravspecifikation højt prioriteret i alle fald vh John H |
Thomas Frost:Jeg vil gerne gentage et råd jeg efterhånden har givet mange gange. Når det kommer til webudviklere, håndværkere, massører og alt muligt andet, så sørg for at få nogle anbefalinger.
På den måde er der jo ingen nystartere der kan komme ind på markedet!