Det kunne der måske gøres noget ved ??? Ikke mindst på Freelancer.
Ja, helt enig - Det er også blevet foreslået flere gange at stramme reglerne for tilbudsgivning her på Amino - men det ønsker Amino åbenbart ikke.
Vi vil meget gerne lave på freelancer, men som alle andre er vi også begrænset i både mandskab og tid og vi har mange andre udfordringer lige nu. Se f.eks. tråden omkring performance problemer på Amino. Det arbejder vi lige nu på højtryk for at ændre. Turen skal også nok komme til freelancer og de andre services men vi er nødt til at tage det én ting af gangen.
Man får hvad man betaler for - så simpelt kan det siges.
Sludder. :-)
Nogle af de absolut billigste tilbud jeg har fået på Amino Freelancer, kom fra Dorthe Kornerup.
Hun ville have referencer til hendes solide arbejde i høj kvalitet. Det fik hun. Og jeg var mere end tilfreds med hendes arbejde.
Det skader ikke at gøre lidt research, når man udbyder en opgave til fremmede, som man aldrig har handlet med før.
Det er derimod sund fornuft.
Det er sket alt for ofte tidligere, at nogle har taget et gratis Amino medlemsskab som en blåstempling af vedkommende.
Da alle som udgangspunkt kan blive medlem på Amino, bør kvalitetstjekket ligge andre steder end medlemskabet. :-)
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg vil gerne gentage et råd jeg efterhånden har givet mange gange. Når det kommer til webudviklere, håndværkere, massører og alt muligt andet, så sørg for at få nogle anbefalinger.
Man kan altid blive snydt, men chancen er altså mindre hvis man lige får sorteret dem fra som altid snyder eller aldrig leverer det lovede, og det gør man ved at sørge for at få anbefalinger fra andre.