Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg vælge Kickstarter ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har med en kammerat arbejdet på vores projekt i snart over et halvt år, og vi er nået til det punkt - hvor vi mangler kapital til at gøre det færdigt. Vi har efterhånden lånt penge fra familie, og venner - og vi kan simpelthen ikke spørge dem længere. Vi har overvejet Kickstarter eller IndieGoGo, men vi ved simpelthen ikke om det kan betale sig for os, specielt da vores projekt rammer kun Danmark i startfasen... Hvad skal vi gøre ? Skal vi benyte de crowdfunding sider ?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:46

Altså hvis jeres produkt virkelig KUN rammer Danmark lige nu tror jeg du vil finde det svært at få den støtte i ønsker, kommer naturligvis også an på hvor meget det drejer sig omkring.

Kan i ikke udvide konceptet lidt, eller prøve de danske sider, fx:

http://www.booomerang.dk

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 17:00

Lige pt. er vi kun teknisk udstyret til at håndtere Danmark, men vi har absolut tænkt os at udvide til flere lande senere henne i processen.

Tilmeldt 10. Jul 11
Skrevet kl. 02:07

Nogen der kan hjælpe :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:08

Kan du løfte sløret for hvor mange penge i har brug for, og hvad en potentiel indtjening kunne være om året med det færdige produkt m.v. med henblik på om en bank, investor eller andet kunne være interesseret i at tage del i projektet?

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)