Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung og selvstændig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er! Jeg har været på besøg på Amino flere gange og efter flere interessante debatter, var det på tide at lave en bruger. Mit egentlige spørgsmål handler om beskæftigelse. Jeg er 17 år og har haft 3 fritidsjob ud over min uddannelse (starter på sidste år på min HHX efter sommer). Lige nu har jeg kun ét fritidsjob, men grundet at jeg træner seriøs tennis træning og er studerende, kræver det at jeg tjener lidt flere penge end jeg gør med mit ene job. Dog har jeg ikke lyst at søge et nyt job, da tanken om flere slaveopgaver som ungarbejder ikke tiltaler mig. Jeg ønsker at starte en mindre webshop eller lign. som kan indbringe ca. 1.000-3.000 kr. om måneden. Jeg er klar på at investere maks 4.000 kr. i projektet. Jeg vil starte op, både så jeg kan tjene lidt ekstra penge om måneden, men især også af den grund, at jeg får noget erfaring på det område, da jeg ønsker at blive selvstændig en gang i fremtiden. Mine kompetencer ligger især i photoshop samt video og film området. Dvs. jeg er relativt god til kortfilm samt billedredigering. Derudover har jeg en bred viden inden for lystfiskeri mht. til grej og har praktiske færdigheder indenfor tennis, altså udførelse af sporten.

Jeg beklager hvis det blev en ret lang tråd jeg har starten, men føler at det er nødvendigt at give en god grundinfo af mig selv og mine ideer ang. mit kommende projekt. 

Så er der nogle af jer kloge Amino'er, som har nogle forslag til hvad jeg kan beskæftige mig lidt med udover min uddannelse og mit ene job?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas,

Det er altid svært at finde på noget, og især svært at finde noget man gerne vil! Jeg synes det er rigtig cool at du virkelig gerne vil til at i gang! Jeg har hos MG Consulting netop sat mig for at hjælpe unge fantastiske typer som dig! I mit arbejde går jeg i dybden med dig om hvad du tænker du gerne vil, og hvad du kan komme til at starte INDENFOR dit budget. Samtidig med det vil jeg være der for at motivere dig, og give dig nogle pisse fede råd så du kan starte op som en champ! Lyder det ikke pisse fedt? Hvis du vil høre mere og ha en sindsyg skarp pris fordi du er sådan en ung og fantastisk iværksættersjæl så skriv til mads@bjergoe.com

Og ha så en fed dag!

Mads 

Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Fra  Adventure House IVS StiftIVS.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det vigtigste er næsten at du starter noget du brænder for. Du nævner selv tennis og lystfiskeri.

- Start en webshop der sælger tennisudstyr. Opret desuden en blog på domænet hvor du skriver om tennisnyheder, anmeldelser af udstyr osv.

- Start en webshop der sælger lystfiskerudstyr. Også her kunne det være en god ide med en blog.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate marketing kunne bestemt også være en mulighed, der kan du komme igang forholdsvis billigt, der er mange herinde der er rigtigt behjælpelige på netop det område.

Mht. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)