Jeg og en kammerat går med en idé, om at starte en ny køreskole.
Hverken jeg eller min kammerat er uddannet kørelærer og da vi endnu ikke er 21 har vi heller ikke muligheden endnu.
Vores idé går ud på at starte en køreskole, hvor vi ansætter en freelance kørelære til at undervise og hvor vi så står for administration og markedsføring.
Kan det lade sig gøre at eje en køreskole og ansætte en freelance kørelære som f.eks. får 30.000 kroner pr. gennemført hold?
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Altså et hurtigt smut forbi Jobindex, siger at lønnen for en kørelærer er 30.000 +/ erfaring osv. men det burde da kunne lade sige gøre... Spørgsmålet er jo også, hvad mener du når du siger et hold, er det 6 "elever" eller er det 30 han har på et hold, time mæssigt er dette jo ikke ligemeget... Og så vidt jeg har hørt fra diverse kørelærer, så koster prøverne også en hel del at få kørt igennem, så har i 100 % styr på omkostninger omkring dette? Bil? osv :)
Men det kan da sikkert lade sig gøre, men havde været 100 % nemmere hvis i selv kunne tage eleverne.. Det kunne være investeringen værd, eller få en kørelære ind som partner :)