Så søger jeg en bogholder, med rimelige timeløns priser. Nogle anbefalinger? Lina |
Prøv evt. at smide opgaven på www.agera.dk
Så søger jeg en bogholder, med rimelige timeløns priser. Nogle anbefalinger? Lina |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Prøv evt. at smide opgaven på www.agera.dk |
Find de bedste smart TV apps her og tjek vores nye smart TV og smart TV apps forum ud her www.smarttvapps.dk
Hej Lina Timeløns priserne sviger fra ca. 300-500 ex.moms i timen, kvaliteten behøves nødvendigvis ikke følge prisniveauet, men mange gange størrelsen af virksomheden og beliggenheden, derfor vil jeg anbefale dig en freelance bogholder fra de lidt mindre byer. DBH Kristian |
Hej Kristian, Enig, kender du en? Agera ja,har afprøvet 2 virksomheder....de lyttede ikke hvad jeg ønskede, så derfor søger jeg forfra.:( L |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Smid dine informationer ind på vores hjemmeside, så kontakter vi dig og ser om vi kan hjælpe dig. DBH Kristian |
Jeg vil klart anbefale dig Agera, men vær meger klar i spyttet overfor Agera med, hvad du ønsker udført af en bogholder. Og gør op med dig selv, om det er vigtigt bogholderen er fra Nordsjælland, eller om det er okay, med en bogholder lidt væk. Det kommer jo selvfølgelig an på, hvilke opgaver du ønsker der skal løses. Besøg også gerne vores side www.bk-accounting.dk og skriv evt. hvis vi kan gøre noget for dig. Jeg håber du finder hvad du søger. De bedste hilsner BK Accounting |