Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg er sammen med en ven igang med at lave en Eshop til Odense Dyrehospital, den er endnu ikke færdig men tæt på.

Der mangler dog stadig at blive lagt en masse produkter mm. ind, og de 4 billeder på forsiden er igang med at blive lavet.

www.pcmania.dk/shop

ps. som i kan se er den ikke lagt ud på deres server endnu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Hej

Ja, så enkelt kan det i virkeligheden gøres, enkel og sikker stil, meget overskulig og i mødekommende brugerflade, jeg er sku imponeret.

Held og lykke herfra Cool Yes

Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 07
Skrevet kl. 14:55

Har lige kigget på din hjemmeside^^^ meget imponerende (ligner lidt at jeg leger med nogle "lidt" større drenge end mig selv EmbarrassedStick out tongue)

Lige et tillægs spørgsmål. Vi er meget i tvivl om hvad vi kan tage for en sådan side, vi er jo amatøre og vil pt. bare gerne lave så meget som muligt, men vil stadig gerne have nogle penge jo Smile Har lagt ca. 25 timer i det hver (2 personer)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Hej

Her er lige et overordnet regnestykke hvor i kan indsætte de forskellige timepriser på de forskellige overordnede ydelser og gange det med samlet timeantallet.

Design og Produktion:
([Timepris for design, udvikling og implemetering] x [timeantal])

plus

Indholdsproduktion:
([Timepris for tekstarbejde, SEO af tekst, links osv., produktfotografering og billedebehandling] x [timeantal])

plus

Projektledelse:
+ 10-15% ([Timepris for projektledelse og test] x [timeantal])

plus

Software
+ Software og moduler, support, undervisning og licens

----------------------------------------------------- 
Resultat
=  jeres pris + buffer tilrettelser osv.
----------------------------------------------------- 

Vedr. timeprisen ja, så er I, som jeg kan stå ikke etableret eller arbejder med dette fuldtid(er forstået korrekt?), så det kan være svært for kunden at få en forsikring om af de også har en løsning imorgen, eller når I lige pludselig ikke gider længere.

Så afhænger prisen også af hastigheden, jeg har arbejdet med design i mange år og det du er en time om, det er jeg højest sandsynlig en "smule" hurtigere til. Og så er det der med at få tingene til at se "rigtig" ud, kvalitet og lave design der sælger og optimering af brugerforløb og bla bla.

Jeg igennem alle årene arbejdet med rigtig mange forskellige virksomheder, freelancer på mange forskellige niveauer og generelt vil jeg kune dele dem op efter timepris på følgende måde:

Bi-jobbet:
ca. 150-300 kr.pr. time 

Nystarteren og semi freelanceren:
ca. 200-400 kr.pr. time 

Fulltime freelancer:
ca. 450-600 kr.pr. time 

Mindre kreative bureauer 2-5:
ca. 600-900 kr.pr. time 

Mellem store kreative bureauer 6-(15/20):
ca. 900-1200 kr.pr. time 

Større kreative bureauer 15-?:
ca. 1200-? kr.pr. time 

Ovenstående er meget generelle(så det bliver mellem os Smile) og kan kun bruges til at give jer en ide, om at prisen følger omkostningerne pr. time.

Men disse priser hænger meget sammen med personernes/virksomhederne referencer, beliggenhed, ansattes kompetencer og erfaring osv.. Så ja, man kan ikke give et endelig svar, men jeg har forsøgt ganske kort at belyse nogle af faktorerne.

Håber det give jer et hint om hvad I kan overveje når i prisfast sætter jeres ydelser. Men det bedste er nok at starte lidt ydmygt til at starte med for lige at få lidt erfaring med, hvor lang tid projekterne tager og dernæst beregne jeres omkostninger, og så finde ud af hvor stort et BD i vil have, også giver det sig selv.

Men husk, det er kunderne og kærligheden til det du laver der er i fokus, ikke pengene.

Rock N Roll - Cool - så ud og gi den gas.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 07
Skrevet kl. 17:46

Mange tak vil lige se på det med min ven(Partner).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)