Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få besøg af kostvejleder...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 284
Fra  ... Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Er du begyndt at bruge de yderste huller i din livrem?
Prøver du på at gemme din mave ved at gå i lidt  for stort tøj?
Er selvtiliden ikke alt for stor pga. de ekstra kilo?

Er overstående problemer noget du kan relatere til, så læs videre....

At smide de overflødige kiloer er ikke altid nemt, det kræver at man er motiveret og det kræver især, at man får kyndig vejledning til det.

Jeg har en baggrund, som personlig træner og fysisk træner og har lavet en del diætplaner til familie og venner. Og nu synes jeg tiden var inde, til at prøve at hjælpe andre mennesker, der kæmper mod kiloerne. Så derfor tilbyder jeg, at komme ud til virksomheder og private, som har et ønske om at smide de ekstra kilo.
Mine diæter er baseret på et lavt kulhydrat indtag, som har til hensigt at smide fedtet men samtidig bevare musklerne.

Fordele:
- Du får en diætplan der tager udgangspunkt i dig og dine ønsker!
- Du får en diætplan du kan følge mandag til fredag, og så kan du spise normalt i weekenderne!
- Glem alt om at leve af alt mulig skrammel mens du er på diæt. Jeg tager nogle foreslag og opskrifter med, som vi sammen gennemgår. På den måde får du også indflydelse.
- Når du har modtaget din diætplan, kan du starte med det samme!

Hvordan forgår det så?
- Hvis man som firma, har x antal medarbejder som er interesseret i det her, så tager man kontakt til mig og   aftaler en tid.
- Jeg vil herefter komme ud og besøge jer og tage en samtale med hver enkel person, som er interesseret. Det tager ca. 30min. Pr. person (+/-)
- Man er ikke tvunget til at tage en beslutning på stedet, om man vil have lavet en diætplan, eller om man lige vil have lov til at tænke over det. Hvis vedkommende siger god for det, under samtalen, så vil det være en fordel for os begge da vi så nemmere kan sammensætte diæten efter personens ønske.
- Dette tilbud gælder ikke kun firmaer men også privat personer.

Hvad koster det?
- At få mig ud til jeres virksomhed og tage en samtale med de interesserede er G-R-A-T-I-S.
- Prisen er 1180,- Hvis den enkelte siger god for at få udarbejdet en diætplan.
Tilbuddet gælder til folk der bor indenfor 1,5 times kørsel fra kolding.

Bor i længere væk, så prøv aligevel at tage kontakt til mig, det kan være at vi kan finde ud af noget =)
Interesseret?
Send mig en email på: hyldahl82@yahoo.dk

MVH
Johannes Hyldahl

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)