Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relancering af ny hjemmeside - måske noget for dig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Performanze by Boisen & Partners Skrevet kl. 14:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har i vores virksomhed besluttet at redesigne vores hjemmeside. Re-designet omfatter en komplet make-over både af logo, wireframes, tekster osv.

Logo og design manual er på plads, så det jeg søger er en hardcore hjemmesideopbygger. Den nuværende side www.performanze.dk performer egentligt ok på en række parametre, men vi er endnu mere ambitiøse med den nye - da vi har en masse nye og spændende ting på vej.

Jeg har naturligvis kigget mig omkring på nettet, og støder hele tiden på "få en flot og nem hjemmeside", men det er ikke det jeg søger. Det jeg søger er en hjemmeside som følger vores designmanual og som performer godt på diverse søgemaskiner.

Jeg er ikke ude efter en nem løsning, hvor jeg selv har mulighed for hurtigt at sætte ting ind osv. En del er opgaven bliver også løbende vedligeholdelse efterfølgende... så jeg forestiller mig at virksomheden som skal løse opgaven, efterfølgende er i stand til at agere webmaster og meget gerne kunne lave SEO ved siden af.

Vi forventer at starte op på dette projekt 1/8 og hjemmesiden skal være klar i løbet af oktober.

Du velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål eller vil vende mulighederne.

Er spændt på hvad der kommer retur på dette indlæg.

Hilsen

Emil Hejlskov

Email: emil@performanze.dk

Tlf.: 42144005

PS. Håber det er det rigtige forum jeg har valgt at skrive i.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)