Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis online værktøj til din biløkonomi

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Vi er 2 gutter der har startet en gratis webservice til at holde styr på sin Bil-økonomi. Vi startede den egentligt fordi vi selv gerne vil have lidt statistik over vores biler, men syntes at andre folk ligeså godt kunne få glæde af systemet. Vi har derfor besluttet at gå et skridt videre og har fået mange fede ideer til hvordan man kan udvikle konceptet. 

Vi vil rigtig gerne have forslag til forbedringer osv. Så tjek det ud på www.eCarnomy.dk

Og følg os evt. på facebook hvor i kan få opdateringer om systemet og andre ting der har relevans for din biløkonomi. Kom Gerne med forslag til forbedringer osv. på www.facebook.com/ecarnomy.dk

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 72
Fra  BitLizard Software Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Tillykke med jeres webservice. Jeg har ikke lige fået checket den ud endnu, men det lyder jo ganske lovende :)

Jeg synes dog det er på grænsen til dårlig stil når man bruger anmeldelserne i App Store til at nedgøre konkurrende produkter, og samtidig gøre reklame for sit eget produkt.

Anmeldelse af Biludgifter i App Store:

----------------------------------------------------------

***** Mar 31, 2014 by ReneJespersen
Dårlig brugeroplevelse - 

Synes den er utrolig forvirrende og indtastningen af udgifter er uendelig langsomt og ikke særlig brugervenligt. Jeg har valgt det gratis eCarnomy.dk som er laaangt bedre!

----------------------------------------------------------

Men held og lykke med projektet herfra.

Mvh Klaus

BitLizard Software

Udvikling af apps til iPhone og Android

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)