Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER HJÆLP! Godt produkt, men ikke meget salg?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

slettet bruger:
Vi håber på at komme ud i endnu flere og få spredt produkt mere ud.

Hej Simon, 

Jeres side og produkt ser lækkert ud!

Hvis I leder efter online forhandlere vil jeg lige gøre opmærksom på mit nye koncept. Jeg er netop gået i luften med min nye shoppingportal, Shop2Give.dk. I kan se den her: www.shop2give.dk. 

Salg foregår via dropshipping.

Hvis I er interesseret i at høre nærmere om denne mulighed for at tilføje en salgskanal til jeres forretning, så kontakt mig endelig: kontakt@shop2give.dk. 

God dag (og weekend, når I når der) 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Munz Skrevet kl. 19:36

Hej Søs! 
Vi søger nu mest fysiske forhandler lige nu, men tak for buddet! :)

Mvh, Munz (Simon) 

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 10:30

Det er bare i orden :) Held og lykke med det! 

Mvh Søs 
Shop2Give 

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Tilmeldt 29. Sep 13
Fra  Munz Skrevet kl. 14:57

Men vi er glade for din henvendelse og ønsker dig alt held og lykke frem over! :)

Mvh, Munz 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 17:32

Hejsa

Du har også fået en mail fra undertegnede, hvis ikke du har haft tid til det endnu :)

/Mathias

Tilmeldt 29. Sep 13
Fra  Munz Skrevet kl. 18:19

Hej Mathias :)

Vi skal nok få svaret, tak for påmindelsen ;)

Mvh, Munz (Simon) 

Fra Danmark
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 38
Fra  1001 Kjoler Mark Pedersen Skrevet kl. 18:31

Som jeg ser det lader det som om i ikke har opnået det fulde potentiale, men spørgsmålet er om loftet for månedlige salg stadigvæk ikke er for lavt i forhold til jeres forventninger. Der er ca 90 månedlige søgninger på "dockingstation" på google i Danmark, og som tommelfinger regel er det mellem 0.5 til 2% der bliver konverteret til salg.. 

Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Fra  WorkStyle.dk Skrevet kl. 23:31

Tror også produktet måske vil gøre sig bedre i detailhandlen hvor man kan røre ved det. Måske..   Når i altså har erstattet Munz-klistermærket med noget lækkert tryk eller brændemærke.. ;-)

Og apropos - jeg fandt denne fra Grovemade.Til inspiration!

http://grovemade.com/product/limited-edition-dock-brass-walnut/?initial=51

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 31
Fra  Things4kids Skrevet kl. 00:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes produktet og shoppen sådan set ser fin ud. Der skal bare en betalingsløsning på plads hurtigst muligt, helst via nets.
Jeg havde kun kontooverførsel i starten på min shop og det fungerede helt fint med de (få) salg der var inden jeg fik dankort betaling på plads.
Nu har jeg også dankort og Paii mobilbetaling :)

Iøvrigt ikke noget med klistremærke eller plade på docken. Det bør, efter min mening, kun være et diskret indgraveret logo et mindre synligt sted.

<a href="http://www.things4kids.dk">Yes Things4kids- Barnevogne for alle! <a/>

Tilmeldt 29. Sep 13
Fra  Munz Skrevet kl. 13:50

Hej allesammen!

Vi er utrolig glade for i tog jer den tid at kigge på vores hjemmeside / produkt. Vi nyder at i kommer med positive henvendelser, men også noget kritik, som vi skal bruge for at kunne blive bedre. 

Dette er vores første produkt som udviklere og vi er stolte. Vi kan godt se der er nogen ting, som kan blive ændret og det har budget ikke kunne holde til i første omgang, men helt klart noget vi vil kunne bruge i fremtiden. 

Mvh, Munz (Simon) 

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)