Tak for din henvendelse, vi har aldrig haft en rentegningsopgave og det hænger nok sammen med at vi udelukkende kun laver design til de digitale medier. Ordet rentegning er vel nok mest brugt i forbindelse med design og produktion til de trykte medier og der har vi ikke vores stærke side, så det må jeg desværre sige nej til
Vi er altid interesseret i nye partnerskaber til samarbejde og udveksling af leads.
Eksklusivitet kan vi ikke tilbyde men ser det som et aktiv for kunderne at vi har samarbejde med nogle gode ressourcer som vi kan henvise til afhængig af geografi og opgave type.
Vi kommer nok også snart til at mangle en ny grafiker, vores nyværende grafiske samarbejdspartner er efterhånden godt booket op og er svær at få tid ved. Vi har brugt ham eksternt 4-5 gange iår og internet cirka ligeså mange gange så det er altså ikke den vilde mængde opgaver, mht ekslusivitet må vi jo snakke om det.
Men vi er da ihvertfald, afhængig af dine evner som vi godt kunne tænke os nogle eksempler på, intresseret i at lave noget barter med noget udvikling og/eller hosting for noget grafisk assistance, hvis det har interesse?
Jamen vi er friske nok på at lave noget design for jer, når I evt. har en opgave eller kunde så synes jeg vi lige skulle tage en snak om den enkelte opgave, så er der noget konkret at forholde sig til. Jeg glæder mig til at høre fra jer.