Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag, ideer og øvrige kommentarer er meget velkomne - Vi mangler ordrer...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle AminoerSkype-CoolSmile

Efter en lidt uheldig og upassende start her på Amino - forsøger jeg lige igen, ved denne gang at oprette min egen tråd til formålet.

Nyttigbras har nu været aktiv et par måneder - og vi har været igang med at kigge lidt på Facebook og SEO.

Vi har tillige fået oprettet en indløsningsaftale og tilbyder betaling via epay.

Faktisk en lidt halvpebret affære (halvdyrt) at få det hele startet op, men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til...

Umiddelbart kommer der jo besøgende på siden, men vi mangler simpelhen ordrer...

Jeg ville derfor sætte umådelig stor pris på noget konstruktiv feedback, som jeg har ladet mig bemærke altid forekommer her på www.amino.dk.

Der er ingen tvivl om at konkurrencen er benhård i øjeblikket - så hvordan får vi skabt nogle 'unikke selling points' på www.nyttigbras.dk?

Vi er klar over at der er mange, der er holdt op med at ryge cigaretter - Men har danskerne nu også fået 'kniv-fobi' (Ment sarkastisk naturligvis)?

Hvordan kan vi forbedre os, således at der rent faktisk kommer ordrer hjem i hus?

- Vi har endda faste reklamer kørende hos DBA...

Er der nogle gode ideer på lager hos nogle af jer?

Kunne det tænkes at det skal have mere tid, eller skal vi over i en helt anden boldgade?

Og glem nu endeligt ikke at nyde det dejlige danske sommervejr:)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:39

Mangler i ordre, fordi ellers har i ikke råd til at holde det i gang på sigt? Kunne det være du skulle kigge på sociale medier også fordi det har positiv indflydelse på seo. Måske i disse agurketider kan du få en artikel på eb.dk hvis du sender en pressemeddelse ud?  

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 17:41

Mit første umiddelbare indtryk af siden er at når jeg går derind har jeg ikke den bedste fornemmelse af hvad der bliver solgt, og jeg bliver "skræmt væk" af at der kun står navnene på de mærker du forhandler, istedet for en kategori der eventuelt hedder "Knive" "lommelygter" "diverse" osv , men det er jo bare mit indtryk. Udover det kunne det jo også være at der bare skal være mere tid til at SEO arbejdet slår igennem, og at folk begynder at købe hos jer, for den slags tager jo sin tid, men når der er en god kundebase opbygget så kører det hele jo derud af.

-Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:48

Hos mig er jeres load tid på forsiden MEGET lang, dette syntes jeg i skulle kigge på eftersom at det bestemt kan skræmme mange væk.

Siden virker i mine øjne også rodet, der er utrolig mange ting på forsiden der nemt kan skabe mere forvirring end gavn. Har i set på hvordan jeres konvetering kontra besøg ser ud, samt evt hvor lang de kommer ? - Altså hopper de fra ved indkøbskurven eller ?

Havde nok også helt fjernet jeres "Gratis fragt ved 1000 kr" - Så hellere lav noget "Fast lav fragt 29 kr" eller lign istedet for, lyder langt bedre IMO.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Takker for de første kommentarer, som jeg også gerne vil besvare.

@erjegher

Jo, vi kan holde gang i vores foretagende, men det er trods alt lidt sjovere, når der rent faktisk kommer ordrer hjem i hus. Som alle andre virksomheder har vi jo drift for øje, så der skal gang i omsætningen. De besøgende, eller i hvert fald nogle af dem skulle meget gerne konverteres til reelle salg.

Facebook har aktuelt givet 165 'likes'..Ikke mange, men jeg tvivler lidt på at salget skal findes fra FaceBook.

EB...hmm, jeg kan ikke lige komme i tanke om et gangbart spin:D

@Martin

Du har på sin vis ret med hensyn til kategorier, men vi er nødt til at holde vores brands adskilt på en fornuftig måde.

SEO er dynamisk - så afgjort ja, på et tidspunkt vil der sikkert kunne komme en effekt herfra.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

@ Henrik Kristensen

Helt enig - Sidens loadtid skal nedbringes. Det vil der også blive kigget på.

Porto kunne potentielt være mere motiverende - Så afgjort et plus der også..

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:25

nyttigbras:

@ Henrik Kristensen

Helt enig - Sidens loadtid skal nedbringes. Det vil der også blive kigget på.

Porto kunne potentielt være mere motiverende - Så afgjort et plus der også..

Kiggede på siden og kan se jeres meta descriptions og title tags ikke altid er de bedste. De skal være mere sælgende, end bare at ridse produkter op i sælger. Angående Facebook, så husk som jeg skrev, at jeres fans der også har betydning for seo.

Tilmeldt 9. Mar 14
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:33
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35

@erjegher

Fornemt tip med gul og gratis, med hensyn til porto!

Det var jeg bestemt ikke klar over - Super input der!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)