Hej alle Aminoer Efter en lidt uheldig og upassende start her på Amino - forsøger jeg lige igen, ved denne gang at oprette min egen tråd til formålet. Nyttigbras har nu været aktiv et par måneder - og vi har været igang med at kigge lidt på Facebook og SEO. Vi har tillige fået oprettet en indløsningsaftale og tilbyder betaling via epay. Faktisk en lidt halvpebret affære (halvdyrt) at få det hele startet op, men det er der sikkert mange der kan nikke genkendende til... Umiddelbart kommer der jo besøgende på siden, men vi mangler simpelhen ordrer... Jeg ville derfor sætte umådelig stor pris på noget konstruktiv feedback, som jeg har ladet mig bemærke altid forekommer her på www.amino.dk. Der er ingen tvivl om at konkurrencen er benhård i øjeblikket - så hvordan får vi skabt nogle 'unikke selling points' på www.nyttigbras.dk? Vi er klar over at der er mange, der er holdt op med at ryge cigaretter - Men har danskerne nu også fået 'kniv-fobi' (Ment sarkastisk naturligvis)? Hvordan kan vi forbedre os, således at der rent faktisk kommer ordrer hjem i hus? - Vi har endda faste reklamer kørende hos DBA... Er der nogle gode ideer på lager hos nogle af jer? Kunne det tænkes at det skal have mere tid, eller skal vi over i en helt anden boldgade? Og glem nu endeligt ikke at nyde det dejlige danske sommervejr:) |
Mangler i ordre, fordi ellers har i ikke råd til at holde det i gang på sigt? Kunne det være du skulle kigge på sociale medier også fordi det har positiv indflydelse på seo. Måske i disse agurketider kan du få en artikel på eb.dk hvis du sender en pressemeddelse ud?