Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apps er fremtiden

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas:
Jeg vil bare gerne rode lidt med det, og lave en gratis app til at starte med ( kan ikke kode ), inden jeg kaster mig ud i et helt stort projekt. 

Hvis du ikke kan kode så lær det først. Det behøver så ikke at være en app. Du skal have styr på løkker og opdeling af koden og du skal kunne fejlfinding til fingerspidserne. Det meste af tiden når jeg koder går med at finde ud af hvordan noget skal laves og afprøve nogle ting til det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 01:04

Tror jeg vil lege lidt med det, starter med at lave en gratis og prøve det af med kode osv, så må vi se hvor god/og hvor hurtigt jeg lærer at kode apps.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 03:01

Da jeg kom udefra med 0 kode erfaring, kunne jeg på 2-3 uger kode relativt store apps med flere sider, så det er bare at klø på og opsøge alt den viden du kan drage til dig, så skal det nok komme. Indenfor alle kode sprog er der nogle gode standard værdier man lige så godt kan lære, f.eks. hvordan man finder fejl (lige som nævnt tidligere i tråden) samt hvad "If then else" funktioner er, og variable værdier osv. Rod med det og se videoer/læs tutorials med det, så skal du nok komme igang med det, for det er en meget spændende proffesion at rode med, især når det er et markede der styrter fremad.

-Martin 

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)