Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån søges med fuld sikkerhed i ejendom til salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge kr. 100.000 - 300.000 (nærmere 100.000 end 300.000) til:

Kapitalen skal anvendes til indkøb af investeringsejendom, hvor ejer er stukket af til udlandet p.g.a. andre uheldige forretninger i et andet firma. Ejendommen er derfor på vej på tvangsauktion. Det er formålet at købe ejendommen enten inden eller på tvangsauktionen.

Her er lidt om mig:

Jeg er bankmand, har tidligere været stats.aut. ejendomsmægler i 7 år og har/har ejet flere mindre investeringsejendomme.

Ønsker du at investere dine penge i en fancy idé, hvor du kan score den helt store gevinst, så skal du stoppe med at læse her og kigge et andet sted.

Denne virksomhed er på overfladen lidt ”kedelig’’. Til gengæld er avancen ganske høj, og med den rette indsats kan den løftes betragteligt.

Som et led i virksomhedens udvikling søges derfor nu én eller flere långivere, som kan bidrage med kapital til køb af ejendom. Der er behov for kapitalen, indtil nuværende boligudlejningsejendom er solgt eller lånekapitalen er tilbagebetalt over 1½-2½ år.

Virksomheden er kendetegnet ved følgende:

- Højt løbende afkast på nuværende ejendom
- Højt afkast på nuværende ejendom, ud fra netop udbudt salgspris hos mægler i forhold til købspris (købt af kreditforening i 2012)
- Troværdig, iderig men nede på jorden
- Lav risiko – de fleste børnesygdomme er overstået 

Jeg søger långiver som er kendetegnet ved følgende:

- Små armbevægelser - store resultater
- Helt nede på jorden - ligesom mig
- Drømmer ikke om pengene 100 gange igen - men hvis interessen er der, kan et længerevarende samarbejde være pænt givende.
- Ønsker at formuen skal gøre gavn - i stedet for at ligge i kedelige aktier og obl.
- Vil være tilfreds med et afkast på 6-12% årligt + evt. en bonus ved succeskriterier

Hvorfor får du ikke en bank til at finansiere dig? Det kunne jeg såmænd også ganske nemt. Men er selv bankmand og derfor underlagt regler hos arbejdsgiver om, at min arbejdskraft skal ligge i banken og ikke i andet erhverv. Branchen er mindre end man regner med og derfor er jeg ikke interesseret i at gå til anden bank for at få finansieringen.

Fremtidsperspektiverne for virksomheden er gode. Den er i fin form og vokser i det omfang økonomien tillader det. Nuværende ejendom er bl.a. købt til kr. 800.000 for præcis 2 år siden og er i dag til salg for kr. 1.295.000. Gæld i ejendommen kr. 730.000, så der er en pæn friværdi, der gerne stilles til sikkerhed for långiver.

Er du interesseret i at høre nærmere, eller har du spørgsmål, er du velkommen.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du ikke prøve at tage fat i www.lendino.dk . De kan sikkert hjælpe med at finde investorer der kan låne dig pengene.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er det kun mig? En bankmand (dem skal man jo pr. definition ikke stole på, sorry) tidligere ejendomsmægler, investeringsejendomme, og så kan man ikke selv tilvejebringe 100.000 kr, men vil hellere dele?  Meget mærkeligt.  Og det her kan man jo ikke bruge til noget som helst. 

Platon Invest ApS:
ejendom er bl.a. købt til kr. 800.000 for præcis 2 år siden og er i dag til salg for kr. 1.295.000
ejendommen er det værd den sælges for, ikke det den forsøges solgt til...  og så må der ellers flames Wink

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at jeg måtte høre dine fordomme. De er brugbare for både mig og andre.

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det undersøger jeg.

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du skrev nedenstående indlæg i 2012, man undres over at en bankmand & ejendomsmægler ikke ved det.

 

Platon Invest ApS 
Skrevet11-12-2012 kl. 22:13

DårligtDårligtRimeligRimeligMiddelMiddelGodtGodtPerfektPerfekt


Vi har mulighed for overtagelse af en ejendomsportefølje til en meget meget fordelagtig pris og forrentning, p.g.a. sælgers situation, opstået ved anden virksomhed.

 

Vi kan få fin belåning i kreditforening, men er det muligt at få en fornuftig finansiering af resten?

Nogen der har kendskab hertil?

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den ejendom du kigger på er i orden og den sikkerhed du tilbyder er i orden, så kan jeg måske være behjælpelig med en del af finansieringen, med det rette setup for afvikling m.v.

Skriv til mig på jakob3305@gmail.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)