Hej Amino Jeg søger leverandøre til CMS website løsninger, logo design, Google Places fortegnelser, Google AdWords og Facebook annoncering. Det er fordi jeg sammen med to venner er ved at starte et medie bureau og da vi alle stadig er amatører indenfor logo design, website kodning osv. vil vi gerne indgå i et samarbejde med nogen der er professionelle på den front. Har jeg vakt jeres interesse så skriv endelig til mig :) - Matias |
Hej Mathias,
Hvad er jeres egen kernekompetence? Hvorfor skulle en virksomhed lægge en mellemmand ind foran dem selv? Kunden vil på den måde enten få en højere pris, alternativt skal dem der arbejder sammen med jer arbejde for en lavere ydelse?
Jeg håber du forstår hvad jeg mener. Det i to i virkeligheden søger er vel nogle folk som vil indtræde i jeres virksomhed med nogle spidskompetencer. Men de vil den vej om spørge jer om, hvad tilføre i virksomheden? Kapital, Administration, ledelse?
De medievirksomheder jeg selv benytter/har benyttet har haft en eller anden form for spidskompetence som ejeren selv har kunne diske op med. Opgave porteføljen er sidenhen måske blevet udvidet til at omfatte nogle andre områder.
Ovenstående i vil tilbyde er MEGET bredt, hvorfor jeg vil anbefale at blive dygtigt til 1-2 ting og efterhånden udvide :)