Er der andre end mig som virkeligt føler sig snydt ved at være "kunde" hos Post Danmark.
Sad lige og kiggede på de kommende priser (2008), ændringer af "service"
Pakker til DK op til 5 kilo stiger med ca 17%
Pakker til NO op til 5 kilo stiger med ca 12%
Maxibreve op til 2 kilo stiger med ca 16%
Maxibreve op til 1 kilo stiger med ca 20%
Folk uden erhvervsaftale kan ikke længere sende pr efterkrav
Det kunne være at man skulle overveje at finde en anden leverandør af forsendelser. Nogen gode forslag når man endnu ikke sender en trillion+ pakker om ugen? :)
Helt enig de lader priserne stige hele tiden, og lukker posthuse... Og hos os kan de ikke engang smide brevene ind igennem sprækken de smider breve med fakturaer i opgangen som man så ikkealtid når at find inden de er væk. er da i det mindste glad for at den pakkemand på vores rute er stabil og venlig. Det er jo ikke ligefrem småpenge som man skal betale ekstra på årsbasis uden at man få noget for det. (sådan føles det ihvertifald)
Ja, enig. Problemet er bare, at der ikke rigtig er nogen alternativer der tilbyder samme service. Jeg synes selv, at det er irriterende at skulle ringe til GLS eller Fragtmanden for at aftale en ny levering, hvis jeg ikke lige var på pletten da pakken blev leveret første gang. Så vil jeg hellere traske ned på det nærmeste posthus eller postbutik for at hente pakken - ofte vil man jo gerne have varerne hurtigst muligt.
GLS, Fragtmanden, TNT og UPS er vel de eneste der kommer i nærheden af PostDK... Men jeg tvivler på at det kan svare sig at sende maxibreve og mindre pakker med andre end PostDK.