Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det betale sig at trække telefon fra.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 58
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det i så fald vil gøre, at jeg bliver beskattet med 2600 kr årligt, vil det så kunne betale sig at trække telefonregning på 149 kr pr. måned fra.

På forhånd tak ! :-)

Mvh Mike Jensen 

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:28

Nej, ikke hvis det er det eneste du har. 

Men telefonen skal selvfølgelig også byttes ud med en opdateret model før eller siden og der er altid lidt ekstra, så det kan betyde at det er det værd.

Men med kr. 149 pr. måned - nej.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 12:30

Cool tak for det ! :)

Vil jeg kunne trække telefonregningen af, hvis den ikke står i mit navn(dog stadig kun brugt af mig i firmaet)?  

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 12:34

Jeg går ud fra, at det du spørger om er, hvorvidt du kan trække telefonregningen fra uden at blive beskattet af fri telefon.

Det er sådan, at du bliver beskattet af rådigheden, og den har du jo. Jeg hælder meget til et nej, men afvent andre svar.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 12:36

Det var ikke det jeg mente. Hvis jeg eksempelvis har mit telefonabonnement + afdrag stående i konens navn, om jeg så her kan tage kvittering og skrive den ind i mit regnskab.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46625
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43

som enkeltmandsvirksomhed vil du aldrig kunne trække fri telefon fra uden at betale skat af fri telefon når du har den hjemme. Du vil ikke kunne trække din kones fra i det hele taget med mindre hun er ansat. Som udgangspunkt skal alle regninger være udstedt til dit firma, men skat vil ikke gø hvis en telefon var udstedt til dig selv personligt, men givet hvis den var konens eller ungernes - læs iøvrigt  http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html som også belyser ca hvornår det betaler sig i forhold til abonnement 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 11
Fra  Mondo Rekruttering Skrevet kl. 12:44

Cool tak for det begge to :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)