Hej.. Jeg vil saa gerne opstarte det her firma og syntes selv at jeg grundformen, men mangler en der kan lave/give raad og staa for det okonomiske. Alt det vedr. betaling paa nettet osv..regnskab.. Har du lyst til at hore mere, saa giv endelig lyd..Har du ikke den erfaring der skal til for at lave hjememside, saa tager vi det derfra.. Det vigtigste for mig er en der virkelig har lyst til at lave noget..og vare en del af noget..
Før en potentiel partner kan tage stilling til det du spørger om er der måske en gid ide at fortælle lidt om dig selv og hvorfor en erfaren og dygtig person skulle vælge dig som partner.
Prøv at start med at fortælle lidt om dig selv, gerne i punktform så det er let overskueligt. Hvad er du god til, hvor gammel er du, hvor i landet bor du, hvad er dine kompetencer, hvorfor skal de lige vælge dig til at starte virksomhed med :)
Tak..Jeg havde ligesom tankt at det skulle vare i det mere private. Jeg er kunstner, designer, laver smykker og har en stor trang til at faa det ud i den vide verden.. Allerede nu har jeg en lille kundekreds og ved derfor at der er basis for det jeg laver. Havde tankt mig at det skulle vare en kombi af det jeg laver og det jeg indkober..Jeg er parat til at arbejde intensiv og meget, min svage side er netbutikken og okonomi. Dvs. at jeg helst vil slippe for at staa for at skulle tanke paa det med betalingen.. Jeg har selvf. penge at putte i firmaet..
Jeg har skrevet lidt i den anden mail, som efterlyser det samme.. Jeg er 46 aar, bosat i Spanien saa en del skulle foregaa over nettet, skype etc..Og man skal selvf. valge mig fordi man tror paa det jeg laver og fordi jeg virkelig gerne vil det.. tak for dit indlag..