hej amino jeg vil bare lige spørge om i kunne hjælpe mig med at starte et minecraft host jeg ved ikke lige præcist det med flere servere men jeg har 100% styr på det når det bliver hostet på sin egen pc håber i kan hjælpe mig. |
Hej Victor.
Amino er ikke lige den bedste website til det her, jeg ville anbefale Minecraftforum.dk
Men nu hvor du allerede har skrevet her og jeg har en hel del erfaring med det, kan jeg da lige så godt hjælpe :)
Du kan gøre det på lidt forskellige måder, men den nemmeste og hurtigtste måde er at købe en dedikeret minecraft server hosting, en af de "største" danske hosting services er her hos http://www.swifthosting.dk/minecraft.php her kan du købe den pakke som du syntes passer til din server, og du kan hertil også installere bukkit eller forskellige plugins.
Du kan også gå den større, men meget mere advancerede måde, og det er hvor du køber en dedikeret server, som i prencippet er en computer som står et andet sted, hvor du så kan installere Linux, et styringsystem. Derefter et kontrolpanel som TCadmin og så tilsidst minecraft serveren i sigselv. Jeg håber det hjælper lidt!
Mvh
-Sebastian
Skaber af DR ultras Minecraft Server