Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pris på start af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er det nogle her inde som ide til hvor meget jeg skal regne med af pris på at få lavet en webshop 

har nogle punkter jeg gerne vil have , og kunne godt bruge nogle input :)

Designet et Logo plus logo I søgefeltet

Dansk-engelsk sprog skal kunne vælges

Giv dine kunder mulighed for at købe gavekort, eller lav en kampagne med rabatkuponer

 Betalingsfunktioner dankort/masterkort/visa 

Nyhedsbrev

Integreret nyhedsbrevsfunktion, som giver mulighed for at markedsføre dine nye produkter til eksisterende kunder.

Søgemaskineoptimering

Kan selv vedligeholde den og nemt..

 Skulle kunne gå på telefon og tablet

 Søgefunktion.. på mine ting på hjemmesiden evt- autosøgning

 Bannerstyring…så jeg selv kan lave banner hvis nogle vil købe det via min hjemme side

 Statistik for både kunder og ordre… til mig selv til at kigge og holde øje med det

 Tip en ven…  via mail eller via facebook eller twitter, også det med tommelfingeren :)

 Ligne produkter… skal komme frem når kunden kigger på et product

 hjemmside mail

 Mulighed for når de køber optjerner de point

 Opsætning af facebook side(ikke webshop men en side omkring min hjemmeside

 Tilmelding til nets og kunderne skal kunne betale med kort som visa og master osv.


Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg vil skyde på 3000-3500 :)

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Du kan få lavet det i mange forskellige prisklasser..

Skal du have lavet det ordenligt og professionelt, så gætter jeg på at du kan få det for ca. 25.000.

Det kan sikkert gøres billigere, hvis du vælger et discountfirma.. Men igen- Du får hvad du betaler for.

Mvh

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan spare sig fattig 

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Jeg vil gerne lave et tilbud til dig. Ud fra de oplysninger du giver vil det ligge på omkring 3000-3500 som allerede nævnt. Jeg vil dog gerne lige i dialog med dig for at være sikker på hvilke funktioner der ellers muligvis skal tilkobles. Hvis det har interesse kan du skrive på hello@luevit.com

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin hvor henne ?

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

holder du til danmark ?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en fin liste over opgaverne, men også så mange ting så uden en nærmere dialog vil mit bud være et sted imellem 5.000 - 50.000

Alene SEO kan være så omfattende så bud på 3000-4000 er en joke.

Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halløj,

Her er et tip du SKAL lytte til. Hold design og SEO ydelser helt adskilt. En dygtig designer laver ikke themes der er dårlige, men det betyder ikke at han aner en pind om SEO, heller ikke selvom han påstår det. Man kan ikke blive lige god til alt, omvendt kan man godt blive lige dårlig til alt.

- Hjemmeside designs kan du købe på theme-sites, smid dine ønskede rettelser og opsætning af theme i udbud på freelancer.

- De fleste af de ting du spørger om ligger standard "gratis" i de fleste CMS systemer som prestashop, magento, wordpress osv.

- Ovennævnte fåes med responsive themes, koster et par hundrede kroner.

- Tip en ven ved jeg ligger som gratis modul i prestashop, sikkert også i magento og wordpress.

- Ligende produkter er gratis i Prestashop.

- Point optjening findes i Prestashop formodentligt også i de 2 andre.

- Opsætning af Facebook kan alle finde ud af, læs en af de mange tusinde guides på nettet.

- Tilmelding til Nets skal du selv søge om, det kræver din underskrift. Opsætning tager 5minutter med moduler i diverse CMS systemer.

- LOGO design er en ydelse for sig selv.

Derfor, som du nok kan se. Så opdel alle dine opgaver og smid dem i udbud, det får du mest kvalitet for og er ret sikker på det bliver den billigste løsning i sidste ende. Ellers ender du med at bruge 5000,- på en løsning som du alligevel skal ændre om et par måneder.

Med venlig hilsen

Rune

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Graphia reklame & marketing Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chrisf,

Jeg er grafiker med eget reklamebureau der designer hjemmesider og logo og har rigtig gode samarbejdspartner i form af webbureau som laver alt det tekniske, dvs. tager sig af alle de tekniske funktioner du ønsker på siden, samt får siden lagt online- på den måde får du et professionelt produkt, da vi hver i sær yder den service vi er gode til.

Jeg vil gerne give dig et tilbud, hvis du er yderligere interesseret - men et ca bud på det du nævner er omkring 28.000 - 30.000 kr.

De bedste hilsner

helle Haslund Hollen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)