Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail marketing med Mail Chimp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har omkring 9.000 e-mail adresser vi sender nyhedsbreve til. Lige nu giver vi 14.000 kr. for det mail-program vi bruger til at sende mails ud, men jeg tænker at det kan gøres billigere? Jeg ved at en masse bruger mailchimp, hvad er erfaringen med det? og hvor meget koster det? 

Mvh

Jesper

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 14:20

Hej Jesper,

Du finder priserne på http://mailchimp.com/pricing/growing-business/ 

For 5000-10000 abonnenter koster det USD 75 pr. måned.

Du vil sikkert finde nogen, som er for MailChimp og andre, som er imod. Det er et spørgsmål om smag og behag. Selv er jeg godt tilfreds med MailChimp. Jeg var en overgang forbi Campaign Monitor, som også er et godt program. Jeg er dog vendt tilbage til MailChimp, da det er det program, som de fleste af dem, som jeg hjælper, anvender. Jeg er i hvert fald godt tilfreds med både mulighederne og brugergrænsefladen hos MailChimp.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:28

Kan også kun anbefale Mailchimp. Både fordi jeg selv bruger det, men også fordi det er foretrukket blandt mange af mine samarbejdspartnere.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 18:58

Hvilket system bruger du i dag?

jeg formoder de 14.000 er om året.

Sender du ud en gang om måneden eller flere gange om måneden?

hvis du kun sender en gang om måneden kan du med fordel anvende eksempelvis ubivox eller mailplatform som er billigere end mailchimp, hvis du kun sender et nyhedsbrev om måneden. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)