Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny og god hjemmeside - Hvordan mht. template, hosting-løsning osv?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg skal have ny hjemmeside til www.cykelhelten.dk

Pt. fungere min side som et butiksvindue, hvor nogen af mine produkter bliver vist. Men den skal opgraderes så det ser langt mere prof ud!

Jeg har kigget på templates fra templatemonster.com, men jeg har helt blank i forhold til hvad jeg skal vælge.

Nu har jeg siddet og læst om de forskellige templates i lang tid, og hvordan det hele fungere - Hvilket bare bekræftede min teori om, at dette er en stor jungle.

Min hjemmeside er hostet hos one.com - Hvad bliver der af one.com når jeg pludselig køber et helt nyt template? Hvordan installeres det nye template, til min nuværende side? Og hvilket template fungere bedst som butiksvindue?

Mvh

Bertin G. Hansen

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket tema der vil passe kan jeg ikke svare på, men med hensyn til hvad der sker med One.com - Intet. Temaet er det udadtil. Alt din data ligger hos din host, One.com, og dette ændres ikke fordi du skifter temaet ud.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bertin, 

Hvis du er interesseret kan jeg godt fortælle dig kort om hvordan det fungerer over telefon, det kan være det kan svare på nogle spørgsmål. 

Hvis du stadig føler, at det er en "en stor jungle", vil vi gerne hjælpe med til at sætte det hele op og netop gøre siden - mere prof.

Skriv en privat besked, hvis du er interesseret.

Vh.

Samuel

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertin,

Først og fremmest vil jeg anbefale dig at blive væk fra templatemonster. Kvaliteten er langt fra tilfredsstillende i forhold til den pris du betaler. Der findes gratis themes der er meget bedre, eller også kan du kigge på themeforest.net

En ting er at finde et theme man synes ser godt ud, noget andet er så at få det sat op på en måde det ser pænt ud. Der vil jeg sige at 95% af de folk der selv sidder og roder med Wordpress ikke har den grafisk/tekniske viden til at få sat deres theme op så det visuelt ser så godt ud som det burde.  For slet ikke at tale om det antal timer det vil kræve at sætte en 'nybegynder' ind i det tekniske for at installere wordpress, ændre i temaer, tilpasning af billedstørrelser, optimering af wp, osv. osv. osv.

Hvis du har tid nok og synes det er spændende at lave din egen hjemmeside, så kan jeg kun anbefale dig at kigge rundt efter et premium theme til Wordpress og sætte det op selv. Hvis ikke, så er der heldigvis masser af firmaer her på Amino der kan tilbyde det billigt. Vi er, som Samuel, også en af dem. Hvis du vil have et tilbud eller vide mere så må du gerne skrive på hello@luevit.com så kan vi tage en snak om dine ideer og ønsker.

Luc 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke det er helt klart hvad det er du vil (måske er det det du søger hjælpe til), men hvis det er WordPress du er ude i, så er jeg sikker på at vores WordPress begynder-kursus på NemProgrammering.dk kan hjælpe dig.

Kig ind forbi - det kan helt sikkert hjælpe dig i den rigtige retning. Og hvis du har flere spørgmål kan vi også hjælpe dig på forum.

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 86
Fra  Brandman.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertin

Ha ha, ja, jeg kan godt se at den eksisterende side trænger til lidt kærlighed :-) 

Mht. temaer: Jeg har været gennem junglen, og den tur kan ikke anbefales :-).

Jeg nåede frem til at "There's no such thing as a free lunch" så nu køber jeg alt mit stash på www.themeforrest.com, og jeg er meeeeget tilfreds. Dels er de fleste temaer i meget høj designmæssig og teknisk kvalitet, og dels får du typisk virkelig god support fra dem, der står bag temaerne. 

Et godt trick er at sortere efter mest solgte. Jeg har erfaring for, at det også er de temaer med bedst funktionalitet og bedst support. Og når du først har prøvet, hvor meget du kan få for 55$, så bliver du afhængig :-)

Rigtig god fornøjelse med det!

Bedste hilsner

Martin 

fra www.brandman.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertin G. Hansen:

Pt. fungere min side som et butiksvindue, hvor nogen af mine produkter bliver vist. Men den skal opgraderes så det ser langt mere prof ud!

Jeg har kigget på templates fra templatemonster.com, men jeg har helt blank i forhold til hvad jeg skal vælge.

Hvis du overvejer at få det til at se mere professionelt ud, var det måske en idé at smide nogle penge efter en designer? Alternativt, så vil jeg også gerne anbefale - som nogle af de andre - themeforest som et mere seriøst sted at finde nogle "billige" websitetemplates. Men det er nu ikke helt det samme som at have en til at lave noget ud fra ønsker og tanker som passer til din forretning.

Bertin G. Hansen:
Nu har jeg siddet og læst om de forskellige templates i lang tid, og hvordan det hele fungere - Hvilket bare bekræftede min teori om, at dette er en stor jungle.

Sådan er det jo i alle brancher - om du køber bil, maling, værktøj eller hvad du nu kan finde på, så har alle grene jo deres egen "jungle". Du skal bare finde den rette rådgivning, så falder tingene på plads for dig.

Bertin G. Hansen:
Min hjemmeside er hostet hos one.com - Hvad bliver der af one.com når jeg pludselig køber et helt nyt template? Hvordan installeres det nye template, til min nuværende side? Og hvilket template fungere bedst som butiksvindue?

Altså, tingene ordner jo ikke sig selv. Hvis du ikke selv ved hvordan og hvorledes du skal komme på plads med et template du køber, så kommer det til at gå noget op ad bakke for dig.

Typisk, så finder/køber man enten templates der passer til det CMS man bruger eller også køber man et design, som man så får til at passe ind i sit CMS efterfølgende. Sidstnævnte kan være noget krævende i forhold til teknisk indsigt, men der kan det muligvis også hurtigt betale sig at smide nogle penge efter en frontender der kan hjælpe der.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin!

Hvor er det fedt at se, hvor mange der hjælper! Tusind tak for dit svar!

Ja - Min side trænger helt bestemt til en kærlig hånd. Jeg skal snart forhandle med en ny leverandør, så det er vigtigt, at min side fremstår bare en anelse professionel :-)

Jeg prøver at tage et kig på Themeforrest.com

Mvh

Bertin G. Hansen

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan

Tusind tak for dit svar!

- Hvis jeg bare havde pengene til en designer, var det helt klart en løsning. Pt. lever jeg af min SU - og selvfølgelig det jeg tjener gennem cykelhelten.dk.

Så der er desværre ikke råd til designer :-)

Jeg prøver lykken på themeforrest i stedet!

 God sommer!

Mvh

Bertin G. Hansen

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel

Tusind tak for dit svar!

Jeg er glad for at høre, du stiller din ekspertise til rådighed! Har du et nummer jeg kan ringe på?

Jeg tror desværre ikke jeg pt. har råd til at få det 100% som jeg ønsker - Så indtil videre er et template løsningen

Mvh

Bertin

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)