En af mine venner og jeg vil meget gerne starte vores egen virksomhed op. Vi har ikke prøvet det før, og er ikke myndige før til næste år. Vi har kigget lidt rundt, og har fundet at et anpartsselskab lyder lovende. På den måde kan vi nemlig vælge iværksætteriselskab og betale 1 kr. for at starte virksomheden op. Så kan vi opbygge vores egenkapital og tilsidst blive til et anpartsselskab. Men vi er stadig i tvivl om hvordan hele systemet fungerer, og vil meget gerne have hjælp til at komme i gang. Er der nogle som har mod på at hjælpe to ivrige iværksættere?
Hvad vil i gerne starte med, og derved hvad er jeres begrundelse for at lave det til IVS/Anpart? I kan jo starte med et IS hvis det var, så mere for at hører jeres bevægsgrunde for det.
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
I kan søge dispensation hos statsamtet hvis jeres forældre garanter for jer men I får ikke lov sammen, en af jeg kun, evt til at stifte IVS og så med aftale om at den anden træder ind når denne er 18. Ikke ukompliceret - se om dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER