Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en SMS service

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg kan ikke lige finde en kategori der passer og jeg har opgivet at finde et relevant svar i søgeresultaterne så jeg prøver lige lykken her. Jeg har bug for at kunne oprette forskellige regler i Outlook således at jeg når jeg modtager mails via specifikke konti eller mails med høj prioritet så bliver der afsendt en SMS til mig. Jeg har fundet masse af SMS gatewas men de skriver ikke lige noget om præcis det jeg ønsker. Er der nogen af jer der kender en løsning der kan dette?

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil også kræve noget integration som SMS udbyderne måske ikke lige er så fokuseret på. Men det er da en overkommelig opgave, så måske hvis du opretter det som en opgave på Amino Freelancer, kan du få et tilbud på en løsning.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennith, 

www.suresms.com kan man præcis det du er ude efter.

1. Opret en konto på siden (det er gratis)

2. Lav en regel i Outlook på de beskeder du ønsker som SMS. Reglen skal være at beskeden skal forwardes til mailadressen [modtagertelefon].[ditbrugernavn].[dinkode]@mail.suresms.com. 

Nu vil alle beskeder der opfylder reglen blive sendt som SMS.

Men pas på, for hvis det er meget store mails, kan det hurtigt blive dyrt at sende. Hver 160 tegn koster én sms. 

På siden er en udemærket chat-funktion, brug den hvis du har spørgsmål. 

/Glen

Fra Tarm
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 256
Fra  Inmobile ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Suresms ApS:
Men pas på, for hvis det er meget store mails, kan det hurtigt blive dyrt at sende. Hver 160 tegn koster én sms. 

Hej Glen,

Jeg håber ikke, at du takserer for hver 160. tegn. Beskedstørrelser: 0-160 tegn: 1 sms, 161-306 tegn: 2 sms'er, 307-459 tegn: 3 sms'er osv. Sammenkædede sms'er takseres for hver 153. tegn.


Rigtig god dag til jer :-)


Med venlig hilsen
Søren Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker også at det vel blot er for at modtage en notifikation om at man har modtaget en vigtig mail, det kan jo sagtens klares på under 160 tegn.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder 24/7 support på mine services hvis der opstår akutte problemer. Jeg vil ikke opsætte E-mail på min telefon fordi jeg kender mig selv godt nok til at vide jeg hele tiden tjekker den så også har jeg aldrig fri ;) men vil gerne have muligheden for at folk kan sende beskeder uden at kende mit mobilnummer. Det er en meget lille mængde trafik der bliver da der sjældent er problemer.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennith:

Jeg tilbyder 24/7 support på mine services hvis der opstår akutte problemer. Jeg vil ikke opsætte E-mail på min telefon fordi jeg kender mig selv godt nok til at vide jeg hele tiden tjekker den så også har jeg aldrig fri ;) men vil gerne have muligheden for at folk kan sende beskeder uden at kende mit mobilnummer. Det er en meget lille mængde trafik der bliver da der sjældent er problemer.

Hvis du vil give en skærv for det, så vil jeg da gerne lave en løsning til dig? Send mig en PB, hvis det er.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)