Jeg har desværre ikke penge til at købe en fisk-forretning og går derfor med ideen om, at købe en kølevogn og købe fisk fra en forhandler og bringe ud til folk i kbh.
Mon det er muligt, at tjene penge ved at købe fisk(gjordt klar) og så køre til folk. ?
Jeg havde tænkt mig lave en hjemmeside med billeder af fisk og priser. Jeg går kun efter faste kunder, hvor de har fast aftale om fisk levering 1 gang om ugen eller 1 gang med måned.
Ved nu om der er plads i marked til mig eller er marked mættet ?
Ja det er der penge i især hvis du havde fået tanken før Skagen Food. Vi giver 200 kr. for 1200 gram fisk hver eneste uge. Og har set på tv de på auktion bliver købt til 30 til 40 kr pr kilo, så skal de skæres op, men det er der vist også penge til.
Økologisk og fair trade hudpleje find her Orange Peeling
Hvis du yder en go service og har fornuftige priser så er der plads til dig.. Gå ind på www.ovj.dk det er hundested fiskeeksport som sælger fisk kun til forhandler, snak med Per dernede og få nogen gode priser. :)
Evt opsøg firmaer og sælg fisk der en gang om ugen som medarbejderne så kan tag med hjem.
Jeg kunne godt tænke mig stille et spørgsmål Pm (privat besked). Det er ikke et tilbud , men er spørgsmål som kan være med til afgøre hvordan jeg starter biksen så kunden får den bedste service
Kunne en ide måske være at lave lidt hjem is ? .... Her i byen ved man at fx Onsdag d X/X holder fiskemanden foran brugsen, og der kommer ret mange folk.
Udover at have en række fastekunder, mon der kunne være penge i at holde ved forskellige villa kvarter og lign på bestemt tidspunkter, og du har et standard udvalg de kan købe fra ? ...
De kunne måske modtage en mail/sms inden du kom, eller for den sags skyld en app, hvor de kunne se forventet tidspunkt, næste 5 besøgs steder osv.