Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP WooCommerce - Ugyldig Betalingsmetode - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har påtaget mig den opgave, at hjælpe en kammerat med at gøre hans hjemmeside færdig. Den er designet og opsat af designerfimaet aWork.dk, hvilket indtil nu ikke har leveret et færdigt produkt.
Hjemmesiden er lavet i Wordpress og har installerede WooCommerce, så man kan handle online. Når jeg smider et produkt i kurven og trykker "betal nu", så refresher siden og jeg får en fejl, der hedder "Ugyldig betalingsmetode".
Jeg har prøvet samtlige ting ud fra diverse fora på nettet og har stadig ikke fundet en løsning.

Hjemmesiden ligger på en testserver og har URL'en:
http://redderne1.awork-designs.dk/

Hvis I ønsker at se hvilken fejl, jeg snakker om, så prøv at følge dette flow:
[hold musen over fanen ”udstyr” og tryk på ”akutmaske”] – [tryk ”tilføj til kurv”] – [tryk ”gå til kassen”] – [accepter vilkår og tryk ”betal nu”]

Jeg ser frem til at høre fra jer og håber, at I kan hjælpe mig.

På forhånd tak!

Mvh
Casper

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg har lige testet det. Jeg har godt nok ikke oprettet en bruger som der står på siden at man skal. Men jeg får alligevel fejlen op. 

Jeg tror umiddelbart at der mangler en godkendelse på den betalingsgateway i har valgt, eller at den bare mangler at blive aktiveret i woocommerce.

Du kan tjekke det i Woocommerce, under indstillinger og checkout.

Mette

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Mange tak for dit svar!
Som vi har det oppe at køre nu, så har vi kun ePay som betalingsmulighed. Den er aktiveret i WooC inde under checkout.
Den fortæller mig, at jeg skal aktiverer mit "produkt license". Men det er for det plugin, der hedder "WooCommerce PDF license". Så jeg tvivler på, at det har noget med det at gøre?

Mvh
Casper

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 107
Fra  Fredericia Business Support Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at deaktivere pluginnet og se om det gør en forskel...

Fredericia Business Support Bogføring | Hjemmesider | Webshop

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at deaktivere både PDF invoice og den der hedder "ePay payment solution" og har aktiveret bankoverførsel, så der er en betalingsmulighed.
Får stadig samme fejl desværre..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Kan det måske skyldes at der ingen betalingsmetoder bliver vist i checkout og at epay ikke er sat til at være default. Prøv evt at tilføje paypal som gateway også og se om det ændrer noget i checkout.

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heine

Mange tak for dit svar. Jeg har forsøgt lidt af hvert, men uden held. Jeg har kontaktet designerne, som fortæller at de har været inde og rode i funktions(php) filerne, for at få det til at ske. Så det må være op til dem at fikse det.

//Casper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)