Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overgang fra Windows XP til alternativt OS?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Microsoft har lukket ned for opdateringer til Deres Windows XP! Dvs, at brug af offentlige hjemmesider som borger.dk, netbanker og andre hjemmesider der kræver en sikker forbindelse, vil blive mere usikker med tiden.

Hackerer kigger altid på nye mujligheder at bryde ind i et computer system. Med tiden vil XP blive hullet som en si, og disse huller vil ikke blive lukket.

Windows XP har stadig en marketsandel på 25%, dette er en problem!!!

Hvis man ikke vil bruge mange penge på et nyt operativ-system, eller har en gammel computer man ikke vil eller ikke har råd til at skifte ud... Hvad er alternativerne!

Det skal være nemt at skifte, det skal være billigt/gratis, og man skal have mulighed for at vælge bredt!

Hjælp til nye Linux brugere

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min mening er nok, det billigste og smarteste ville være. At købe en billig ny computer, der opfylder ens behov. Og ja det koster lidt kroner. Men ligefremt dyrt behøver det jo ikke at være (klart hvis man synes alt andet end gratis er dyrt, så er det jo dyrt).

Man kunne jo også give sin Xp maskine nogle flere år at leve i, som det skrives lidt om Her (kender ikke til om det virker osv)

Og har du en god tålmodighed, så kan det være du snart kan få det hele gratis som der står noget om Her

Men når det så er sagt, så synes jeg heller ikke at denne Windows 7 Home Premium 64 Bit jeg sælger på min side er dyrt. Og det er da et utroligt godt styresystem. Om ikke andet ligeså godt eller bedre end det gode gamle Xp.

Mvh. Kim

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)