Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sponsorere min egen fritidsinteresse?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, sikke en ubrugelig kommentar... men det er vist ikke første gang idag? ikke den bedste dag du har idag?

Hans, hvis nu der var tale om det samme eksempel, hvor sponsoratet ikke var til min egen bil, men en andens bil hvor jeg oprigt mente der var den reklameværdi, ville DU jo ikke få flere af mine penge i skat vel?

Den eneste forskel her, er jo blot at jeg ved at sponsorere mig selv, får mere ud af det end blot reklameværdien. Nemlig herlighedsværdien i at køre i bilen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 21:13

Jeg har et spørgsmål - Ikke for at hijacke topic.

Hvis man arbejder som bestyrelsesformand i en forening, og vælger at skyde en god sjat penge ind i det (10-20k) - Ville det så også blive betragtet som nogo?

Det er tale om et IVS.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:15

EnNyIde:
Hans, hvis nu der var tale om det samme eksempel, hvor sponsoratet ikke var til min egen bil, men en andens bil hvor jeg oprigt mente der var den reklameværdi, ville DU jo ikke få flere af mine penge i skat vel?

Det er korrekt.
Gør bare det. Det har jeg intet at indvende imod.

Når jeg tænker efter er der vel heller ingen problemer i byttesponsoratet.
I vil jo begge blive beskattet af værdien af det sponsorat, I modtager, og så går alt jo i princippet i nul - hvorfor du lige så godt bare kan reklamere på din egen bil - men ikke trække udgifter til din hobby fra.

Du kunne jo også oprette et selskab til din bilsport og få det til at give overskud. Så ville både du og vi andre vinde på det. 

Venlig hilsen

Hans 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11