Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man investorerer? løst uden svar

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er pludselig havnet i den situation at jeg har fået fat i nogle kontrakter/aftaler, som gør der inden for 3-4 mdr kan faktureres for +1 million, og der vil være arbejde til de kommende 3 år som minimum. Problemet er der vil være nogle produktions omkostninger, som måske skal betales forud (det er dog ikke garanteret) og jeg vil gerne oprette et ApS sammen med min partner.

Vi har virkelig været heldige med de her aftaler da vi begge 2 har et rigtig godt netværk, og er vellidt i de brancher som vil skal arbejde med, men vi vil rigtig gerne gøre det ordentligt, og hvis vi gør det, så kan vi vel omsætte for 4-6 millioner det første år, og have produktionsomkostninger for ca 500.000, så vil der selvfølglig være 2 lønninger, og evt tilknyttes et par freelancere, men hvis vi flotter os lidt er der ialt udgifter for ca 1,2 -1,5 millioner.

Vi kunne evt godt tænke os at få tilknyttet investorer som kunne give os lidt ro i maven. Der er ingen tvivl om vi sidder på en rigtig godt mulighed, og vil nok kunne klare os uden startkapital, men det vil måske skabe noget unødvendigt stress, og det vil vi helst gerne være foruden.

Som hint er det mediebranchen med nogle faste kontrakter på produkter, vi har produceret tidligere, så vi kender hele rutinen.. Men vi mangler bare lige kapital til at starte ordentlig op! Hvad gør man så?

Hilsen M&M

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fundet! Tak for hjælpen allesammen.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)