Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af pladeselskab

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at starte ?

Der er ikke nogen magisk formel på det... Hvis du bliver ved med at lede efter en eller anden trylleguide der vil gøre det hele let. Så drop projektet og gå ned og arbejd i Fakta..

Du har fået massere af hjælp indtil videre.. Kan du ikke se det, skal du som sagt vælge et andet projekt eller hobby

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:06
Men er det virkelig så "let" at jeg bare kan starte?
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 11:11

Thisisme har ret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 11:13

Just do it:)

Tilmeldt 1. Apr 14
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:16

Der er ikke andre måder at gøre det på.
Vil ikke sige det er let - Men du skal jo ikke lære at fingerstrikke ?

Easy come - Easy go..
Men knokler du for det, vil det automatisk blive en succes.
Sad med Sven-Ole Thorsen og Birgitta Thorsen i sidste uge, og faldt over 2 gode læresætning.

Det er din glæde for arbejdet, der står for 10 % af din succes de sidste 90% er disciplin.

og

Det handler om at finde noget at lave, man ikke kan lade være med, uanset om du vinder noget på det. På et tidspunkt vil folk blive fascineret at din egen facsination - og det er bedre end at de kan lide det du laver..

Skrev min første pressemeddelelse for et par dage siden. Amino folkene haglede den ned.. Men det gav mig bare lysten til at lære hvordan man skriver en skide pressemeddelelse. Så jeg kan smide den i hovedet på folk og sige ! hah!

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 11:19
Okay tusind tak alle sammen
Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 19:26
Nu har jeg forstået at jeg bare skal gøre det men er der nogen der vil fortælle mig de steder jeg skal have tilladelse fra ? før jeg kan sælge min musik online og i butikker igennem mit pladeselskab ? Og passer det at jeg skal registreres eller skrives op
Nogen steder som et pladeselskab før der jeg har er et pladeselskab fordi jeg har fået forskellige svar på hvem jeg skal kontakte og have tilladelse fra mvh Sigi
Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 04:36

Sigi, du spørger for meget.
Der er kun en ting at gøre... Kast dig ud i det!

Søg eventuelt på google, hvis du er i tvivl om noget, du kan som sådan ikke gøre noget forkert endnu, så længe du selv har lavet det hele og ikke "stjæler" ting fra andre.

Men min ærlige mening, i forhold til hvad jeg har set dig skrive, bør du ikke forsøge at sælge din musik... ENDNU!
Start med at promovere dig selv og sørg for folk kender dit navn, og kan lide det du laver. Før dette sker, er der ingen grund til at sælge musikken, så en YouTube channel og promovering ved koncerter m.m. er nok den bedste start for dig lige nu (tror jeg).

Held og lykke med projektet lige meget, hvad vej du vælger at gå.

(Ret gerne eventuelle misforståelser i dette indlæg

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)