Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjovt "værktøj" - Se historiske screenshots fra hjemmesider

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvis i besøger waybackmachine.org, så kan i søge på enhver hjemmeside og se, hvordan den pågældende side så ud i 2008 eller whatever. Det er lidt morsomt og kan også give en god portion selvtillid, hvis man undersøger, hvordan markedslederne i ens branche så ud da de startede! Vi kan eksempelvis kigge på amino, som way back var en enkelt tekstside omhandlende motion eller noget i den dur. Skægt.

Er der nogen eksempler du synes er særligt fede?? :-) Har selv tjekket sider som asos.com, coolshop.com, tripadvisor.com, justeat.com osv. Der er virkelig sket noget!

Jeg ved ikke om det er en udbredt hjemmeside, men jeg faldt i hvert fald først over den i går og synes det var skide skægt... Så nu deler jeg den og håber andre kan få glæde!

Simon Størup

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:36

He, He jooo den er temmelig kendt, og ja det er skide sjovt at se hvordan tingene har ændres sig over tid, hvilke trends osv. der har været. Godt værktøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Nå okay, skidt pyt ;-) Der må være nogen som ikke kendte den på forhånd... 

Men ja. Det er sgu sjovt at se :-) Så ved man at alle har startet et sted. Justeat var jo helt oldnordisk af udseende til start og se, hvor det er i dag. Godt nok var teknikken også en anden dengang! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)