Hej alle :-) |
.
Hej alle :-) |
Hvor du kan finde store lyse lokaler, jamen meget kommer jo an på hvor det er du vil starte din institution. Men først og fremmest, hvordan påtænker du at det hele skal finansieres ? lokalerne, skal vel også ombygges, så de passer til formålet, der skal laves badeværelser med små toiletter, der skal vel laves et udeområde, hvilket koster knaster. Derudover skal der indhentes et hav af tilladelser, der skal ansættes personale ? og ja der skal også børn i institutionen. Det lyder i mine øjne, som et meget voldsomt projekt du her vil forsøge at give dig i kast med. Men meget kommer jo anpå din egen baggrund, samt hvad du har af økonomi til dit projekt. Du vil få tilskud fra kommunen pr barn, samt forældrenes egen betaling. Men penge til indkøb af alt det der skal til ombygning af lokaler etc, skal du jo selv komme med. Ligeledes vil det jo også de første år give markant underskud vil jeg formode, da du jo ikke just kan regne med eller forvente, at være fuldt nomeret med børn. |
Tak Sunne. |
God idé - flere og flere vil have deres børn i private institutioner. Faldt lige over denne her, ser foinuftigt ud, synes jeg men den skal måske ligge i et mere eftertragtet kvarter??? http://www.colliersemner.dk/ejendomme/25838/Stefansgade-9-1-sal-2200-Koebenhavn-N.htm |
Godt forslag Garamond. |
Man kan vel nøjes med at leje en del af det? Men måske skal det som sagt være et 'hyggeligere' sted på en bedre adresse ... |