Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate theme til WooCommerce

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af Jer herinde som kender et WordPress WooCommerce theme, som kan anvendes til affiliate marketing fra fx Partner-ads?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:25

Det kan alle woocommerce temaerne.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:32

Jonas:

Det kan alle woocommerce temaerne.

Yes, men er der nogle som egner sig bedre end andre? Tænker mere på, at jeg skal som sådan ikke have en kurv eller kurv-side liggende, men blot et link på "Køb" knappen som henviser til produktet på ekstern side. Har rodet en del med WordPress, men ikke så meget WooCommerce, og det jeg har rodet med WooCommerce, har været deciderede webshops, så har ikke haft meget med affiliate shops at gøre.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:37

Anders Helbo:
Yes, men er der nogle som egner sig bedre end andre? Tænker mere på, at jeg skal som sådan ikke have en kurv eller kurv-side liggende, men blot et link på "Køb" knappen som henviser til produktet på ekstern side.

Jeg tror du vil finde en kurv i alle WooCommerce temaer. Andet ville være fjollet med tanke på det de normalt bruges til. Når det er sagt kan du sikkert bare gå ind og fjerne de filer der giver kurven. Sikkert cart.php eller sådan noget. Jeg har ikke leget for meget med WooCommerce selv, men det skulle undre mig andet.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:38

Jonas:

Anders Helbo:
Yes, men er der nogle som egner sig bedre end andre? Tænker mere på, at jeg skal som sådan ikke have en kurv eller kurv-side liggende, men blot et link på "Køb" knappen som henviser til produktet på ekstern side.

Jeg tror du vil finde en kurv i alle WooCommerce temaer. Andet ville være fjollet med tanke på det de normalt bruges til. Når det er sagt kan du sikkert bare gå ind og fjerne de filer der giver kurven. Sikkert cart.php eller sådan noget. Jeg har ikke leget for meget med WooCommerce selv, men det skulle undre mig andet.

Yeps, præcis. Men kan man i WooCommerce oprette et eksternt link på "Køb"-knappen på produkterne?

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:42

Var lige lidt for hurtig. :)

Her:
http://docs.woothemes.com/document/set-a-custom-add-to-cart-url-to-redirect-to/ 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:48

Luc J.:

Var lige lidt for hurtig. :)

Her:
http://docs.woothemes.com/document/set-a-custom-add-to-cart-url-to-redirect-to/ 

Super, men er der et specielt sted man sætter dette? Produktet i WooCommerce skal henvise til samme produkt på ekstern URL. URL på produkterne i WooCommerce er forskellige fra hinanden.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:
Yeps, præcis. Men kan man i WooCommerce oprette et eksternt link på "Køb"-knappen på produkterne?

Yes. Man kan vælge hvilke type produkt det er. Vælger du "Affiliate" får du bare en linkbar du skal udfylde, så bliver køb knappen sat til det link. Har brugt det da jeg havde en affiliate shop i WooCommerce.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:54

Jonas:

Anders Helbo:

Yes. Man kan vælge hvilke type produkt det er. Vælger du "Affiliate" får du bare en linkbar du skal udfylde, så bliver køb knappen sat til det link. Har brugt det da jeg havde en affiliate shop i WooCommerce.

Mega nice Jonas. Tusind tak!

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ah okay. Misforstod dig så før.

Det kan WooCommerce allerede, under Produkttype vælger du som Jonas siger "External/Affiliate" Product, så får du en mulighed for at indsætte linkadressen! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)