Jeg har opdateret min prestashop via 1-Click-Installer og kan nu ikke logge på min admin123 da den skriver at man skal slette install mappen jeg har været inde under det i controller men det har ikke været muligt for mig at finde det jeg skal slette, er det en der kender prestashop og ved hvordan jeg gør det På forhånd tak. :)
Og en ekstra ting jeg mangler at oversætte ca. 4000 ord fra engelsk til dansk på min hjemmside i presta og er der en der har et program der kan gøre det på en gang eller meget hurtigere end et ord af gangen. :)
Er nu ikke meget for at give følsomme oplysninger ud og er der ikke en herpå som kan guide mig igennem det jeg har været inde i FTP og under controlleradmin og der er der man skal slette install mappen men kan ikke finde det rette sted, så har ikke kunne komme ind på min adminside i flere dage så aner ikke om der afventer en eller flere ordre. På forhånd tak.
Install mappen ligger i roden af din shop - så det har intet at gøre med controlleradmin (hvor har du det fra?) Dvs. du skal via FTP logge på dit site og finde mappen Install og slette denne. Jeg tror ikke, der ligger ordrer, hvis du slet ikke har været logget på - for din shop er vel heller ikke aktiveret?
Hvordan har du opdateret din shop via 1-click install forresten? Det bruges kun til nye installationer - ikke til opgraderinger. Så hvis du har klikket på 1-click install, har du installeret en ny shop oveni, er mit bedste gæt - og så er det nok derfor, du ikke kan logge på.
Beklager, kan ikke være mere specifik, før du er mere specifik mht. fejl du får.
Jeg har opdateret min via meebox i-Click-Installer og fandt på Google i presta foums at det var install mappen man skulle slette og det var under file manager og så controller og kan ikke huske det hele det blev slettet da jeg hentet filefilla for at lave en backup og angående om der er en ordre min webshop er oppe at fungere til at købe på, men får ikke en besked hvis der er en ordre, som jeg gør på nogle af mine andre webshop`s. Men kan ikke løse det her selv og ved det tager 5 min hvis man kan det.
Hvis du kan ville det være godt måske guide mig evt over tlf ? Min webshop er ikke ny som det lyder til du tror og har været logget på for at ændre den og opdatere de ting der mangler på min side, f.eks. oversæt alt fra engelsk til dansk.
Det er hvad der stå når jeg prøver at gå på min admin side.
For security reasons, you cannot connect to the Back Office until you have:
Har prøvet at kigge der, men det er ikke lige til at finde for mig desværre. Men er det måske muligt at guide via tlf ?
I dette tilfælde vil et billede af dine mapper i din rod (www-mappen på dit hotel) sige mere end 1000 ord og vil gøre det muligt at sige, om du er det forkerte sted :-)
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Har fået det til at fungere jeg gik ind under file manager og valgte public fandt mappen install og slettet den og det ser nu ud som det hele er okay, mange tak for alle jeres gode svar, det hjælp at gå ind under en anden root, det var meebox der sagde det skulle være web root og det er derfor jeg ikke kunne finde den men den lå inde i public root det er bare godt det har været noget værre noget at ikke kunne løse det siden jeg opdateret min webshop. :-)