Ja som overskriften lyder: "Hvordan sælger jeg min webshop"... Jeg har en webshop som sælger kageting, den har kørt i lidt over 2 år og er RET kendt. Jeg har desværre ikke tid/overskud til at have den, da jeg også har et fuldtids job, med arbejde i godt 52 timer (som jeg er ret glad for) samt en familie med 2 børn.. Jeg vil gerne sælge min shop, men er lidt faktisk meget, på bar bund hvordan og hvor man gør det?
Du kan jo også prøve at sælge den her i debatforummet. Jeg har både købt og solgt hjemmesider her.
Fortæl lidt om dine nøgletal, og en forventet handelspris, og så skal du nok få henvendelser tænker jeg :-)
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Nu var der jo allerede en der havde nævnt virksomhedsbørsen, og jeg ved der er mange på amino som ikke kigger derinde. Derfor tænkte jeg, at det ville hjælpe trådstarter hvis jeg foreslog hun spillede på 2 heste, da jeg ofte ser ting og sager (som hjemmesider bl.a.) til salg i debatten :)
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Nu var der jo allerede en der havde nævnt virksomhedsbørsen, og jeg ved der er mange på amino som ikke kigger derinde. Derfor tænkte jeg, at det ville hjælpe trådstarter hvis jeg foreslog hun spillede på 2 heste, da jeg ofte ser ting og sager (som hjemmesider bl.a.) til salg i debatten :)
Ja men det hjælper ikke. Virksomhedsbørsen er lavet til at købe/sælge virksomheder. Freelance området er lavet for at finde freelancere og debat-området er lavet for at ...... debattere. Vi kan ikke have at tingene bliver blandet sammen fordi så vil de specielle områder dø ud. De er netop lavet for at hjælpe jer med at finde de specielle ting.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....