Hej, Jeg står og skal bruge en leverandør af CD/DVD-sleeves til et næsten frædigt produkt. Kender i nogle der laver cover/sleeves med tryk og print i en ordentlig kvalitet. Kvaliteten er ret vigtig, da kunden har en meget eksklusiv profil. Kender Lasertryk.dk (og nej tak) og så et par få andre, men ellers nogle bud herfra.
mvh,
Thomas |
Leverandør af cd/dvd- sleeve
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Nu hvor Briian har været så flink at nævne mig i denne sammenhæng, må jeg nok hellere lige smide min kontaktinfo
jesper snabelA mediamouse.dk - mob. 22 72 66 72
og ja, MediaMouse laver også tryk til CD/DVD - både selve skiven, covers og "sokker".
og ja igen, vi lægger vægten på kvaliteten frem for at forsøge at give den laveste pris på markedet - Det lader vi de andre om at slås om
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Jeg har skrevet sammen med Jesper fra mediamouse. Min anbefaling herfra ! Han har e-mail : jesper@mediamouse.dk
|
hvis du ikke allrede har fundet nogen til at gøre det , så vil jeg da lige bruge lejligheden til at fortælle dig at vi Sidekick laver CD/DVD sleeves. vi laver artworket og håndterer trykket i samarbejde med vores trykker. Vi ligger stor vægt på kvaliteten af vores tryksager. Du er velkommen til at maile mig på Johan@sidekick.dk eller ringe 3323 0453 hvis du har brug for hjælp. Vh Johan We Know... |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)