Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en virksomhed samarbejde med en hjemmeside som tilbyder service?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i skrivende stund blevet tilbudt at skulle repræsentere en hjemmeside som tilbyder en service, lige nu tillader de kun betaling over Bitcoins og Litecoins og som ikke registere folks information ved køb(navn/addresse etc) men de ønsker at hyre en ekstern person til at tage betalinger over Paypal samt betale deres regninger for servers, hvor valget er faldet på mig. Jeg kan dog se en række udfordinger i forbindelse med at oprette et firma som udelukket er hyret til at tage betalingerne og betale for firmaets servers. Dvs. er tanken at jeg opretter f.eks. et enkeltsmandsfirma og registere alt på Paypal. Hver gang VPN firmaet får en kunde via Paypal får firmaet % procent og hver gang der betales en regning får firmaet også en bestemt kompensation for dette.

-snip-

Men er dette konspiration og hvad informationer ville det kræve for at må samarbejde hvis man ikke må samarbejde med en hjemmeside? Vil helst ikke sidde i en saks med skat, fordi nogle helst vil betales i en online-valuta. 

Skal siges at betalinger som servicen modtager via bitcoin / litecoin ikke er medregnet, da jeg ikke er en del af firmaet. Men skal jeg holde mig langt væk eller er der ingen hindre for at gå med i dette projekt? Det er forresten ikke en million forretning, et hobbyfirma eller enheltsmandsfirma burde være mere end nok.

En smule læsning vedr. bitcoin og skat's afgørelser http://www.danskbitcoinforening.dk/wp-content/uploads/2014/03/skatteraadet-agter-nr-2-Indskannet-kopi-3.pdf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)